Rune123 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hei, jeg har et problem med min bærbare PC, den kommer ikke på internett overalt. Når jeg er hjemme fungerer alt bra, jeg kommer rett på nett ved bruk av WIFI. Det hender at jeg tar med PCen når jeg er ute og reiser, og det er da problemet oppstår. På noen hotell kommer jeg på nett med en gang, mens på andre er det ikke sjans. På de stedene der jeg ikke kommer på nett med PC, kommer jeg enkelt inn med f.eks mobil eller annet. Så problemet ligger ikke hos hotellene. Jeg har prøvd å slette nettverkskortet mitt og installere det på nytt, men det har ikke hjulpet. Noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Kan være at kortet ditt ikke støtter nyere standarder skikkelig. Gå inn på innstillingene på kortet og endre til kun 802.11b. Dette er den mest etablerte standarden, og bør funke med alt overalt. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg har også opplevd dette da jeg manuelt hadde lagt inn DNS-addresse.Sjekk IP-instillinger, og verifiser at du mottar addresse, gateway og DNS automatisk! Lenke til kommentar
Rune123 Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 Takk begge to, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå