Gå til innhold

Skandinaviske menn vil mest sannsynlig dø ut på grunn av feminisme i kombinasjon med innvandring

Anbefalte innlegg

Fødselsraten hos etnisk norske kvinner er 1,5. Hos førstegenerasjons muslimske kvinner 3,5. Deretter synker den. Men det spiller jo ingen rolle når mesteparten av befolkningsveksten er innvandring. Da settes integrering og assimilasjon tilbake til null hvert år.

I 2100 vil det være cirka 6,6 millioner innvandrere (av alle slag) og drøyt 2 millioner etniske nordmenn. Altså 8,6 millioner mennesker i Norge. Hvorav rundt halvparten vil være muslimer.

Det vil si, Norge vil ikke lenger eksistere på det tidspunktet. Det vil ha fragmentert i likhet med andre multietniske og multireligiøse samfunn.

Så ja, feminisme, demokrati og rettsstat risikerer å ødelegge både oss og seg selv. Men nå har Kurzweil dyttet frem singulariteten ifra 2040 til 2029. Så kanskje vår kultur overlever en ny, mørk, islamsk middelalder tross alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verden går mot globalisering, teknologien står klar men ulike folkeslag, språk, religion og kulturer hindrer utviklingen.

Løsningen på dette kalles multikultur, uten multikultur ville det tatt flere århundrer for kulturer å ta så mye fra hverandre at ulikheter viskes ut. Med multikultur fremskyndes prosessen kraftig, det finnes bare en rase - vi er alle mennesker.

Konflikter vil det være men på sikt vil det ikke lenger gi mening å skille mellom nordmenn, svensker eller tyskere. 
Målsetningen er at det ikke skal gå ann å skille europeere fra afrikanere eller asiater, først da kan verden samles under ett flagg og bli én global nasjon.

Endret av IntelAmdAti
Lenke til kommentar

Dette høres gjerne ekstremt ut, men på sikt er det her ganske logisk. Jeg sier ikke at det absolutt vil skje, men det er en mulighet.

Vi ser i Skandinavia og Norge at status og penger blir overført til kvinnene gjennom at kvinnene tar mye mer utdanning enn mennene. Samtidig blir det vanskeligere og vanskeligere å ha en jobb, dersom du ikke har utdanning.

Som kjent trenger menn status, inntekt og utdanning for å være attraktive blant kvinner, særlig når kvinnene selv får høy status. Flere menn blir dermed valgt bort, siden de mangler det nevnte. 

I kombinasjon med innvandring av utenlandske høystatus menn, eller på grunn av skandinaviske lands fokus på å utdanne utlendingene (som da som regel blir mennene, siden kvinnene blir holdt i hus), betyr det at de skandinaviske kvinnene vil gå etter disse innflytterne. På sikt vil dette føre til at skandinaviske menn som biologisk organisme dør ut. 

Edit: Naturlig nok er det lite annet å gjøre med dette enn å forandre på hva en stemmer ved neste valg og naturligvis å selv sørge for at det går bra med en selv.

Premisset i argumentet er feil. Det er hovedsakelig norske menn som gifter seg med ikke-skandinaviske kvinner. Ikke omvendt.

Det er et ganske velkjent fenomen at mange hvite menn gifter seg med kvinner fra Øst-Asia og sør-amerikanske land. Det er svært sjeldent at man kommer over kvinner som drar ut på reiser til andre land eksklusivt for å finne andre menn derifra og gifte seg/formere seg med dem. Jeg tror heller ikke at norske menn gifter seg med asiatiske kvinner fordi de har lite status. De gjør det på grunn tiltrekning og muligheten til å finne en yngre partner.

Når det kommer til innvandrermenn i Norge og at de blir utdannet og så videre, så er også det ikke sant. Den største ikke-europeiske gruppen er pakistanere og de gifter seg svært sjeldent med norske kvinner. Det er heller et problem og viser tegn på mangel på integrasjon fremfor det OleNord skriver. Det samme kan man si om somaliske menn og andre etnisiteter i Norge.

Forsøk på å skape debatt rundt et ikke-eksisterende problem :D.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fødselsraten hos etnisk norske kvinner er 1,5. Hos førstegenerasjons muslimske kvinner 3,5. Deretter synker den. 

Nja. Det er faktisk ikke så ille lenger. Bare enkelte afrikanske land henger etter. Her er snittet for 5 år siden:

post-52698-0-51648100-1489837238_thumb.png

Denne skiller ikke på religion, men på den annen side: Hvis tallene er så lave som dette, så er alternativet at det ikke er så mange muslimer blant innvandrerne fra disse landgruppene...

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/nyheter/erdogan-ber-tyrkere-i-europa-fa-minst-fem-barn---dere-er-framtiden/67409102

Snakker om sola. Ser ikke ut som fødselsraten for innvandrere kommer til å snu med det første. I tillegg får norske kvinner færre og færre barn, siden prevansjon og utdanning/karriere for oppegående kvinner har kommet for å bli. Det er lite fordeler med å få barn i dag. For meg erfaringsmessig virker det som utdannede og oppegående kvinner venter med å få barn, evt. får få barn, eller ikke i det hele tatt, eller til og med tar til seg fosterbarn/adopterer for å være "moralister". Mens kvinner som hopper ut av skolen tidlig er de som får flest barn, og samtidig er minst skikket for å oppdra dem. Ingen forskning på dette, men bare mine erfaringer av unge voksne i dag. Skummel utvikling det også.

Endret av Pliscin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakker om sola. Ser ikke ut som fødselsraten for innvandrere kommer til å snu med det første. I tillegg får norske kvinner færre og færre barn, siden prevansjon og utdanning/karriere for oppegående kvinner har kommet for å bli. Det er lite fordeler med å få barn i dag. For meg erfaringsmessig virker det som utdannede og oppegående kvinner venter med å få barn, evt. får få barn, eller ikke i det hele tatt, eller til og med tar til seg fosterbarn/adopterer for å være "moralister". Mens kvinner som hopper ut av skolen tidlig er de som får flest barn, og samtidig er minst skikket for å oppdra dem. Ingen forskning på dette, men bare mine erfaringer av unge voksne i dag. Skummel utvikling det også.

Kan ikke skylde på innvandrer når norske kvinner ikke får barn. Fordi i Sør Korea og Japan har de likestilling. Likestillingen fører til at kvinner føder mindre barn. Japan er et demokratisk nasjon med likestilling. Sør Korea er et demokratisk nasjon med likestilling. Likestilling i disse nasjoner fører til at kvinner føder mindre barn. Innvandrer får flere barn fordi i innvandrer kultur skal kvinner være kvinner og hankjønn skal være hankjønn. 

I nasjoner med likestilling kan hankjønn bli kvinner og kvinner bli hankjønn.

Rollene i det vestlige samfunn har snudd. Hankjønn har blitt hore og kvinner blitt halliker.

Jeg mener likestilling er den største trusselen mot frie nasjoner som Japan, Sør Korea og Norge. På grunn av likestillingen.

https://www.youtube.com/watch?v=7gPePaly4Jo

Endret av Motstandpolitiker
Lenke til kommentar

Hører stadig at kvinner liker høye, mørke menn...

For kvinner spiller det ingen rolle om du er hvit, svart eller brun. De rir på alle pene og kjekke hankjønn med veltrent kropp og muskler. De rir deg bokstavelig talt og det spiller ingen rolle om de kjenner deg. Jeg mener likestilling er den største trusselen mot Europa, Japan, Sør Korea, Australia, USA og Canada. Dette er demokratiske nasjoner som kollapser på grunn av likestillingen.

Likestilling er veldig farlig for det norske samfunnet. Fordi kvinner har blitt mer dominante.

Når kvinner blir mer dominant krever de at alle gutter må se pene ut, ha muskler og være veltrent.

https://www.youtube.com/watch?v=7ExMjyGPY4A

Endret av Motstandpolitiker
Lenke til kommentar

Hører stadig at kvinner liker høye, mørke menn...

For kvinner spiller det ingen rolle om du er hvit, svart eller brun. De rir på alle pene og kjekke hankjønn med veltrent kropp og muskler. De rir deg bokstavelig talt og det spiller ingen rolle om de kjenner deg. Jeg mener likestilling er den største trusselen mot Europa, Japan, Sør Korea, Australia, USA og Canada. Dette er demokratiske nasjoner som kollapser på grunn av likestillingen.

Likestilling er veldig farlig for det norske samfunnet. Fordi kvinner har blitt mer dominante.

Når kvinner blir mer dominant krever de at alle gutter må se pene ut, ha muskler og være veltrent.

https://www.youtube.com/watch?v=7ExMjyGPY4A

"For kvinner spiller det ingen rolle om du er hvit, svart eller brun. De rir på alle pene og kjekke hankjønn med veltrent kropp og muskler. De rir deg bokstavelig talt og det spiller ingen rolle om de kjenner deg."

Huffda. Skulle ønske det var en oppkastknapp, slik at jeg kunne evig spamme den knappen hver gang jeg leste noe så idiotisk, hatende vissvass som det der. Generaliserende og ekkelt. De eneste jeg har møtt som sier slik er upulbare folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Undertrykking av kvinner og hat av fremmedkultur er løsningen :w00t:

Ole til unsetning!

Jeg ville utheve dette avsnittet fordi det er et strålende eksempel på fenomenet "Å tillegge andre personer meninger de ikke har uttrykt", og i tillegg formulere disse på en måte personen ikke hadde akseptert selv.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/nyheter/erdogan-ber-tyrkere-i-europa-fa-minst-fem-barn---dere-er-framtiden/67409102

Nå er det heldigvis ingenting som tyder på at kvinnene hører på Erdogan. Og om de så gjør: Vi har nesten ikke tyrkere i Norge. Det er land som Tyskland og Nederland hvor de kom som arbeidsinnvandrere for en generasjon siden som har noen av dem.

Fødselsraten har alt "snudd", ikke bare for innvandrere, men også i landene de kommer fra. Med unntak av et fåtall afrikanske og vestasiatiske land hvor sultkatastrofer og krig fortsatt stopper den utviklingen. Se gjerne på hans Roslings presentasjoner.

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Undertrykking av kvinner og hat av fremmedkultur er løsningen :w00t:

Ole til unsetning!

Å være antifeminist er ikke lik å være for undertrykking av kvinner, og hat av fremmedkultur koker ned til en spesiell kultur, nemlig den muslimske (eller i det minste sterk skeptisk til den nevnte kultur)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Utrydding != Intermarriage

Hvor mange muslimske kvinner gifter seg meg ikke-muslimske menn?

Nettopp.

"Nettopp"? Herregud, du skjønner ikke hva du snakker om selv en gang. Hvordan kan det være utrydding når ingen blir drept?

En kultur eller et folk trenger ikke å drepes for å utryddes, men kan erstattes over tid. Dette kalles etnisk rensing. Når man så vet at Norges folk og kultur har utvikles over flere millenia for så å utryddes på mindre enn hundre år, så er det et problem. Kanskje du ikke bryr deg over landet ditt så lenge du er død når nordmenn er minoritet i eget land. Men for mange så er dette et problem. Enten om det tar 50, 100 eller 500 år er ikke så viktig. Det som betyr noe er fremtiden for vårt folk. Enten vil vi bli utryddet og erstattes av andre folkeslag, eller så vil vi se en krig mye verre enn den andre verdenskrig der mennesker vil drepe hverandre og prøve å bli kvitt det andre folkeslaget. Dette har skjedd før og vil garantert skje igjen. Folk som ignorer historie er dømt til å gjenta den.

Lenke til kommentar

upulbare folk.

Har man her funnet den egentlige grunnen til at damer får færre barn?

Vel, nå pules det jo endel uten at det nødvendigvis blir barn av det da.

Den egentlige grunnen er vel en kombinasjon av mange ting. Hvorfor i allverden skal man få seg barn når man kan

A: Begrense overbefolkningen

B: Slippe å ha unge

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Utrydding != Intermarriage

Hvor mange muslimske kvinner gifter seg meg ikke-muslimske menn?

Nettopp.

"Nettopp"? Herregud, du skjønner ikke hva du snakker om selv en gang. Hvordan kan det være utrydding når ingen blir drept?

En kultur eller et folk trenger ikke å drepes for å utryddes, men kan erstattes over tid. Dette kalles etnisk rensing.

Nei. Det gjør ikke det. Det kalles evolusjon.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...