OleNord Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Dette høres gjerne ekstremt ut, men på sikt er det her ganske logisk. Jeg sier ikke at det absolutt vil skje, men det er en mulighet. Vi ser i Skandinavia og Norge at status og penger blir overført til kvinnene gjennom at kvinnene tar mye mer utdanning enn mennene. Samtidig blir det vanskeligere og vanskeligere å ha en jobb, dersom du ikke har utdanning. Som kjent trenger menn status, inntekt og utdanning for å være attraktive blant kvinner, særlig når kvinnene selv får høy status. Flere menn blir dermed valgt bort, siden de mangler det nevnte. I kombinasjon med innvandring av utenlandske høystatus menn, eller på grunn av skandinaviske lands fokus på å utdanne utlendingene (som da som regel blir mennene, siden kvinnene blir holdt i hus), betyr det at de skandinaviske kvinnene vil gå etter disse innflytterne. På sikt vil dette føre til at skandinaviske menn som biologisk organisme dør ut. Edit: Naturlig nok er det lite annet å gjøre med dette enn å forandre på hva en stemmer ved neste valg og naturligvis å selv sørge for at det går bra med en selv. Endret 17. mars 2017 av OleNord 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sitronsaft Skrevet 17. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 17. mars 2017 Du er rett og slett redd for å bli utkonkurrert på "datingfronten" av oppegående innvandrermenn? Bare så jeg har forstått deg riktig. 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-163290 Skrevet 17. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg tror folk som er redde for dette vil dø ut, for det er ikke særlig attraktivt hos noen. 11 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Undertrykking av kvinner og hat av fremmedkultur er løsningen Ole til unsetning! 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Dette ser sannsynlig ut. Det vil i så fall ikke bli første gang, og heller ikke siste gang, at folkeslag blir utryddet. Slik er historiens gang. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hvorfor høres dette sannsynlig ut egentlig? Er det statistikk som viser at skandinaviske kvinner går mer og mer over til utenlandske menn? Så lenge en god kultur beholdes så er det egentlig irrelevant hvem som får barn med hvem. En samlet verden er viktigere enn å beholde blod fra "oss". 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Utrydding != Intermarriage 4 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Men nå er det vel ikke akkurat "høystatusmenn" vi ser høy innvandring av. Tvert imot virker det som mange land, slik vi ser i Sverige, har importert en "taperklasse" som jeg vil anta har veldig dårlige sjanser hos kvinnene med høy status. Så tror jeg uansett at det vil være mange nok vellykkede norske menn til at vi nok ikke blir valgt vekk, men det blir nok i større grad et skille mellom de som blir valgt vekk og de som lykkes. 4 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg er glad livet mitt er over før vi blir en minoritet i vårt eget land. Uansett hvem norske kvinner velger å få barn med, så kommer vi til å bli en minoritet til slutt. Det er i dag over 12% innvandrere i Norge, dog er noen fra andre germanske land. Norge er jo et attraktivt land å være innvandrer til, også flyktning. Vi er et velstående og rikt land. Men jeg lurer på hvordan det skal gå med den økende veksten av folk, samtidig som at oljeeventyret sakte går mot slutten. Jo flere folk, jo mer jobber må vi skape, men det ser heller ut til at jobber forsvinner. Jeg vil tro at det kommer til å oppstå (i enda større grad) et klasseskille etterhvert som statskassa gradvis tømmes. Og vil folk fortsette å komme hit? Greit nok, vi er et fredelig land, men verdensbilde forandrer seg, og jo mer folk jo mer bråk blir det. Samtidig er vi et kaldt og isolert land, der vi er avhengige av god infrastruktur for å leve godt i. Av og til tenker jeg at jeg ikke vil sette barn til verden på grunn av at fremtiden ser ut som den gjør. 3 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Så lenge en god kultur beholdes så er det egentlig irrelevant hvem som får barn med hvem. En samlet verden er viktigere enn å beholde blod fra "oss". Denne trådens tema er hva som kommer til å skje, ikke om de ulike mulighetene er gunstige eller ugunstige. På samme måte kan det være interessant å diskutere utfallet av f.eks. det kommende stortingsvalget eller eliteserien, og grunnene man har for sine spådommer. Mindre interessant er det å få opplyst at en debattant holder med ditt og håper på datt. Så hvor viktig det er med en samlet verden (hva nå det måtte bety), det blir i grunnen en helt annen sak. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg skrev min mening om hva som muligens kommer til å skje. Hvis det er så fælt for deg at jeg skrev en setning om det så får du ta en bolle. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Så lenge en god kultur beholdes så er det egentlig irrelevant hvem som får barn med hvem. En samlet verden er viktigere enn å beholde blod fra "oss". Denne trådens tema er hva som kommer til å skje, ikke om de ulike mulighetene er gunstige eller ugunstige. På samme måte kan det være interessant å diskutere utfallet av f.eks. det kommende stortingsvalget eller eliteserien, og grunnene man har for sine spådommer. Mindre interessant er det å få opplyst at en debattant holder med ditt og håper på datt. Så hvor viktig det er med en samlet verden (hva nå det måtte bety), det blir i grunnen en helt annen sak. Det bør vel kanskje poengteres at trådstarter ikke akkurat framstår som nøytral i forhold til spørsmålet. Slik sett er det vanskelig å se hvorfor andre bør forsøke å være det. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Dette høres gjerne ekstremt ut, men på sikt er det her ganske logisk. Jeg sier ikke at det absolutt vil skje, men det er en mulighet. Vi ser i Skandinavia og Norge at status og penger blir overført til kvinnene gjennom at kvinnene tar mye mer utdanning enn mennene. Samtidig blir det vanskeligere og vanskeligere å ha en jobb, dersom du ikke har utdanning. Som kjent trenger menn status, inntekt og utdanning for å være attraktive blant kvinner, særlig når kvinnene selv får høy status. Flere menn blir dermed valgt bort, siden de mangler det nevnte. I kombinasjon med innvandring av utenlandske høystatus menn, eller på grunn av skandinaviske lands fokus på å utdanne utlendingene (som da som regel blir mennene, siden kvinnene blir holdt i hus), betyr det at de skandinaviske kvinnene vil gå etter disse innflytterne. På sikt vil dette føre til at skandinaviske menn som biologisk organisme dør ut. Har du ikke noe bedre å foreta deg, enn å skrive u-utdannede innlegg? Du kunne jo eksempelvis... utdanne deg? 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Alle de skandinaviske menn som har skrevet i denne tråden kommer til å dø ut 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Vi skal alle dø. (Edit: Flyktningen var før meg.) Noen av oss litt før andre. Og når vi dør så er vi ikke lenger noen ting. Våre barn er ikke oss. Det er ingen biologisk mekanisme som overlever oss, bare mer eller mindre egnede gener. Og etter x generasjoner er det 2x mulige opphav til disse genene, så hvor mye som er meg og hvor mye som er deg er umulig å vite. Om de "skandinaviske genene", hva nå det er for noe rart bortsett fra hudfarge, er noe å ta spesielt vare på vet jeg ikke. Men det får være genenes problem, det er ikke et intellektuelt dilemma. Jeg bekymrer meg for fremtidens kultur, miljø og mye annet våre barn og barnebarn og oldebarn skal leve med. Hudfargen eller andre genetiske variasjoner ikke så mye. Så synes jeg absolutt at det er verd å se på hvorfor så mange gutter havner bakpå i dagens utdanning. Det er et samfunnsproblem uavhengig av forplantningsevnen og -suksessen. Geir Endret 17. mars 2017 av tom waits for alice 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Vi skal alle dø. (Edit: Flyktningen var før meg.) Noen av oss litt før andre. Og når vi dør så er vi ikke lenger noen ting. Våre barn er ikke oss. Det er ingen biologisk mekanisme som overlever oss, bare mer eller mindre egnede gener. Og etter x generasjoner er det 2x mulige opphav til disse genene, så hvor mye som er meg og hvor mye som er deg er umulig å vite. Om de "skandinaviske genene", hva nå det er for noe rart bortsett fra hudfarge, er noe å ta spesielt vare på vet jeg ikke. Men det får være genenes problem, det er ikke et intellektuelt dilemma. Jeg bekymrer meg for fremtidens kultur, miljø og mye annet våre barn og barnebarn og oldebarn skal leve med. Hudfargen eller andre genetiske variasjoner ikke så mye. Så synes jeg absolutt at det er verd å se på hvorfor så mange gutter havner bakpå i dagens utdanning. Det er et samfunnsproblem uavhengig av forplantningsevnen og -suksessen. Geir Kanskje ikke noe å henge seg for mye opp i, men forskjellige folkeslag har forskjellige gener, og gruppene kalles haplogrupper. Her er litt lesning om skandinavisk (germansk) opphav http://www.eupedia.com/europe/Haplogroup_I1_Y-DNA.shtml. Det kan spores tilbake til oldtidens Doggerland. Jeg tok en gentest for å finne ut litt om meg selv, og det var litt gøy å se hvor man stammer fra. Men som sagt, dette er for spesielt interesserte, og har ingen praktisk betydning. Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 Undertrykking av kvinner og hat av fremmedkultur er løsningen Ole til unsetning! Tja, heller at du ikke kan ha begge deler på samme tid. Enten burde menn i inngruppen være over kvinnene i inngruppen og å tillate innvandring. Eller så kan du ha det som skjer i dag, men da må grensene være stengt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Eller vi ler av deg og venter på at dine politiske meninger blir utryddet av naturlige årsaker 5 Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 Eller vi ler av deg og venter på at dine politiske meninger blir utryddet av naturlige årsaker Bra Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hvis de skandinaviske mennene dør ut så er det neppe på grunn av feminisme og innvandring, men rett og slett fordi vi får for få barn. Fødselsraten går nedover og nedover hvert år, og vi får barn senere og senere ..... selv om vi stengte grensene ville vi altså antagelig dø ut .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå