Gå til innhold

kjøpe nytt gfx kort...

anon12234

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe et Powercolor 9800PRO kort nå, er møkka lei av det forbaskade MX440 kortet mitt. men alle sier at det ikke er noe vits i å kjøpe nytt nå og at jeg bør vente til HL" og doom3 kommer, men kommer prisene til å falle mye i løpet av den tiden?, og kommer det noen brae spill før slik at det gir mening å kjøpe nytt, får lissom litt dårlig følelse hvis jeg kjøper et kort nå til 3000 og så har jeg ikke bruk for det før om 4 måneder og da koster kortet halvparten lisson, nå spiller jeg bare bf1942,cs og wc3 mx440 funker fett med de spillene

Ville dere kjøpt nytt kort nå?

Takk for alle svar :thumbs:

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer litt på hvilken annen hardware du har, er ikke så mye vits i å kjøpe powercolor 9800Pro hvis du sitter på en AMD thunderbird for å si det sånn.

Jeg ville uansett heller anbefalt deg et 9600Pro, og så oppgradert igjen når hl2 og doom3 er her. Blir billigere og bedre i lengden.

Lenke til kommentar
Lurer litt på hvilken annen hardware du har, er ikke så mye vits i å kjøpe powercolor 9800Pro hvis du sitter på en AMD thunderbird for å si det sånn.

Jeg ville uansett heller anbefalt deg et 9600Pro, og så oppgradert igjen når hl2 og doom3 er her. Blir billigere og bedre i lengden.

sigg er en fin ting å se i før du uttaler seg sånn tror jeg?:p

Lenke til kommentar

Er et eget felt for pc specs i profilen nå, unødvendig å ha 12 linjer signatur for å beskrive sin hardware....

Og til spørsmålet ditt, jeg ville kjøpt kort ASAP.

Jeg sitter på Ti4400 og skal kjøpe R9800PRO nå, pga crap ytelse.

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...