Christian86 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Hei, ser på asono sin Mp3 spiller. Ønsker meg en mp3 spiller til jul, men er usikker på Creative sin Zen,Asono sin eller Apple Kjøper jeg apple har jeg liten grunn å forvente god support. Asono har to års garanti og har sagt at dersom den ikke kan fikses i Oslo får jeg ny en dersom problemer. Creative sin vet jeg ikke noe om. Ipod sin er lettest, enklest å ripe opp og vil etter 2 mnd definitivt se veldig stygg ut i forhold til ny . Likevel er den tynnest og lettest. Batteriet kan byttes ut på Zen og Asono, det kan ikke Apple som krever nesten 800-1600 kroner for dette. Bedre batteritid på Asono og Zen, men begge er som sagt større. Asono sin har 14,5MB/s overføringshastighet. Vet ikke med apple og creative sin. Asono sin koster 2500 for 20GB Creative sin koster 3000 for 30GB Apple koster 3000 for 10GB Mine krav: - god lyd - god support - enkel å bruke - gjerne mulighet som ekstern harddisk som kan kobles driverløst (fortrekker USB) - gode hodetelefoner - kvalitet - muligheter utover vanlig mp3 spilling osv hva ville dere valgt? Vekten og utseende er ikke mitt største problem. Skal dra å se på Asono sin på lørdag. Allerde har jeg sett Ipod sin og Creative sin Endret pga skrivefeil Endret 3. desember 2003 av Christian86 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Prioriterer du lyd på den går du for creative. (laget lydkort i maaaaaaaaange år kan lyd!) Skal du sitte å se på den går du for ipod. (liten og lett fin og se på) Har du behov for lett tilgang til harddisk går du for asono. ( Fungerer som ekstern hardisk bare ved å plugge inn, praktisk) Mer stress med de andre spillerne. hepp hepp... Endret 3. desember 2003 av UUnreal Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Fikk min asono i dag og angra ikkje et sekund! Lett å navigere i menyane, stort og overdiktelig display, god lyd og omtrent alt du kan forvente deg! Det einaste minuset er at den ikkje er så veldig pen, men det bryr eg meg fint lite om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå