Gå til innhold

Asono sin harddisk MP3 spiller

Anbefalte innlegg

:cry: Hei,

ser på asono sin Mp3 spiller. Ønsker meg en mp3 spiller til jul, men er usikker på Creative sin Zen,Asono sin eller Apple

Kjøper jeg apple har jeg liten grunn å forvente god support. Asono har to års garanti og har sagt at dersom den ikke kan fikses i Oslo får jeg ny en dersom problemer. Creative sin vet jeg ikke noe om. :roll:

Ipod sin er lettest, enklest å ripe opp og vil etter 2 mnd definitivt se veldig stygg ut i forhold til ny :cry: . Likevel er den tynnest og lettest. :dontgetit:

Batteriet kan byttes ut på Zen og Asono, det kan ikke Apple som krever nesten 800-1600 kroner for dette.

Bedre batteritid på Asono og Zen, men begge er som sagt større.

Asono sin har 14,5MB/s overføringshastighet. Vet ikke med apple og creative sin.

Asono sin koster 2500 for 20GB

Creative sin koster 3000 for 30GB

Apple koster 3000 for 10GB

Mine krav:

- god lyd

- god support

- enkel å bruke

- gjerne mulighet som ekstern harddisk som kan kobles driverløst (fortrekker USB)

- gode hodetelefoner

- kvalitet

- muligheter utover vanlig mp3 spilling osv

hva ville dere valgt? :dontgetit:

Vekten og utseende er ikke mitt største problem. Skal dra å se på Asono sin på lørdag. Allerde har jeg sett Ipod sin og Creative sin

Endret pga skrivefeil

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prioriterer du lyd på den går du for creative. (laget lydkort i maaaaaaaaange år kan lyd!)

Skal du sitte å se på den går du for ipod. (liten og lett fin og se på)

Har du behov for lett tilgang til harddisk går du for asono. ( Fungerer som ekstern hardisk bare ved å plugge inn, praktisk)

Mer stress med de andre spillerne.

hepp hepp...

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...