chairgame Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvor kan jeg få kjøpt UV tusj billig? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvor kan jeg få kjøpt UV tusj billig? De meste av vanlige fluoriserende markere fungerer. Pris: 20-30 kr. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ja de funker fett! Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvilken farge blir det med UV tusj når den får UV lys på¨seg ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 kommer ann på hvilke farge den har. Rosa, gul, orange, grønn og blå er vel de vanligste fargene. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Vet ikke hvor du kan få kjøpt den billigst, men jeg vet at de seller dem på microplex.no. Da må du selvsagt betale frakt også da men! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 stikk på nille eller tabatthuset e.l. og kjøp markeringstusjer....(type fluoriserende) dette funker fett, men som jeg har oppdaget forsvinner fargen etterhvert og du må friske den opp, så ordentlig UV tusj hadde ikke vært å forakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå