Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Notes/Domino får leve i mange år til Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Finnes det i det hele tatt konsulenter man kan leie som jobber med notes/domino? Det er vel 5 år siden jeg har vært hos en kunde som brukte det men husker da at vi måtte få en person flydd inn for oppdatering. Lenke til kommentar
erniebernie Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Digi.no brukte Domino/Notes som produksjonsverktøy for mange år siden.. Lenke til kommentar
04JXF9T2 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hamarøy Kommune bruker ikke IBM Domino/Notes, men konverterte til IBM Connections Cloud og IBM Verse for over et år siden. Dette er de nye generasjonene løsninger for samhandling fra IBM. Lenke til kommentar
04JXF9T2 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Finnes det i det hele tatt konsulenter man kan leie som jobber med notes/domino? Det er vel 5 år siden jeg har vært hos en kunde som brukte det men husker da at vi måtte få en person flydd inn for oppdatering. Her får du support på IBM Domino og Notes: [email protected] Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Digi.no brukte Domino/Notes som produksjonsverktøy for mange år siden.. Riktig. Fra starten av og fram til 2003. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Det finnes heldigvis ting som er bedre enn Notes og Domino i dag. Brevdue og flaskepost er noen eksempler. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Har fått inntrykk at eldre gubber som er IT sjefer/ledere i en bedrift/kommune holdte seg til Lotus (riktig nok EDB, ikke IT) Var tilfelle med meg xD (2004 dog) Lenke til kommentar
BjartmarO Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Det finnes heldigvis ting som er bedre enn Notes og Domino i dag. Brevdue og flaskepost er noen eksempler. ... røyksignaler. 1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Kysset nylig Notes/Sametime farvel som kalender/email/messaging tjeneste, og gikk over til Outlook/Skype/Teams. Deilig! Lenke til kommentar
Inforte AS Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Finnes det i det hele tatt konsulenter man kan leie som jobber med notes/domino? Det er vel 5 år siden jeg har vært hos en kunde som brukte det men husker da at vi måtte få en person flydd inn for oppdatering. Ikke noe problem å finne konsulenter på Notes/Domino :-) Noen av dem finner du her: www.inforte.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå