Gå til innhold

Trenger hjelp med syden-ferie!

Anbefalte innlegg

Hei!  :)

Skal en kjapp uke til 'syden' med familien i starten av Juli (fri fra 1. Juli), og jeg har fått i oppgave å finne ut hvor vi skal dra!

Det blir bare meg (22), min mor (45) og min lillebror(14).

Vi har de siste årene vært ute å reist litt forskjellige steder, det har blitt en del "kjedelig" reiser for lillebror da vi har vært steder som Roma, London, Berlin og Bangkok hvor det har blitt en god del gåing!

Han håper veldig på en ordentlig standard syden-ferie hvor man bare kan slappe av på strender og bade i varmt turkis vann.

Mor vil helst ha en pakkereise også, og budsjettet ligger på max 7-8000 per person (altså for hotell og fly)

Så hvis det fins et flott typisk familievennlig plass her i Europa med en fin strand som også har litt muligheter for utforsking av spennende by eller natur(jeg er ikke så glad i å bade :grin: ) så er dette midt i blinken!

Håper dere kan hjelpe oss! Tusen takk  :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle til å foreslå grekenland.

Har bare vært der en gang, på Kos.

All inclusive, og med svigers og en liten tass på 1 år, men det virket som et behagelig land, med behagelige mennesker, god mat, bra vær og en fin miks av både strand og by.

Kunne tenke meg å dra tilbake, men til et litt "mindre" sted.

Lenke til kommentar

Men Tenerife er jo ikke i sesong i Juli ....

Hvor tar de det ifra? Det er sesong året rundt, men om sommeren er det mye er konkurranse fra destinasjoner rundt Middelhavet.

Enkelte tror at siden det er tålelige temperaturer der om vinteren så må det være for varmt om sommeren, men det stemmer ikke. Det er mye kjølig hav rundt Kanariøyene så det blir sjeldent veldig varmt der, men i det østlige Middelhavet har man derimot ofte helebølger om sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...