Eriond Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har Plextor Px-708A. Glemte å skrive det.. Jo, de virker sikkert bedre på NEC'en. Skal se om jeg får testet om det er noe forskjell der. Har tilgang til en slik brenner på jobb, så jeg skal prøve bare for morro skyld en gang jeg har tid Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har testet de BeAll dvd+r platene nå, og de er ganske bra Men akkurat som Oc-Freak har sagt om de, så liker de seg best på 4X. Ved 8X var det litt mye feil på slutten. Men ok plater til prisen, så de kan jeg anbefale. De kjøpes selvsagt hos Norwaydisc Hvilken brenner har du? Oc-freak har testet disse platene med meget bra resultat på 8x i nec nd-2500 ( ref http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=...&pagenumber=10) med en beta fw som ikke er publisert enda. Så det er fortsatt håp for at også disse platene vil trives godt på 8x med den endelige fw. jepp jeg og Herrie jobber på spreng for å muliggjøre 8x brenning på mange 4x plater med NEC ND-2500A Beta 6 er nå lansert for alle til å laste ned Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Savner en ting hos norwaydisc, og det er printbare (dvd+r) beall. Eller printbare disker i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå