Gå til innhold

Terminator 3 - War of the Machines

Anbefalte innlegg

Se topic. Virker spillet like gjennomført som BF1942, kjøper jeg det med det samme! Ikke bare skal multiplayer-delen være ganske bra, men spillet skal også ha en skikkelig singleplayer-del (i motsetning til BF1942) med Arnold Schwarzenegger som står både for stemme og motion capture til T-800.

Noen andre her som har prøvd spillet?

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke prøvd det men ble ikke videre fristet til å prøve det etter å ha lest en håndfull omtaler av spillet... Spillet høster middels karakterer over alt...

Har du noen linker til disse omtalene? Søkte både på Google og Blue's News uten å finne noe. Og hvorfor er spillet så dårlig som folk vil ha det til?

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Husk at det finnes 2 forskjellige Terminator 3-spill - nemlig Rise of the Machines (det som er 100% basert på filmen) og War of the Machines (settingen er i år 2029, der kampen mellom Skynet (maskinene) og Tech-Com (menneskene) pågår).

Du oppga linken til Rise of the Machines - dette var ikke spillet jeg spurte om! Da forstår jeg hvorfor folk synes det er dårlig - spill helt og holdent basert på en film pleier å være det...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

War of the machines-

jeg har nesten aldri før brukt tiden min så dårlig, som da jeg brukte den på å teste dette spillet, ELENDIG (virkelig virkelig ikke vært å bruke tid på, ikke om du fikk det i fanget)

(bringing out the dead, film, er nok det værste jeg har brukt tiden min på)

det er væmmelig å tenkte på at noen har brukt masse tid på å lage det.

min mening_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...