EviLEddiE Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Se topic. Virker spillet like gjennomført som BF1942, kjøper jeg det med det samme! Ikke bare skal multiplayer-delen være ganske bra, men spillet skal også ha en skikkelig singleplayer-del (i motsetning til BF1942) med Arnold Schwarzenegger som står både for stemme og motion capture til T-800. Noen andre her som har prøvd spillet? Endret 3. desember 2003 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har ikke prøvd det men ble ikke videre fristet til å prøve det etter å ha lest en håndfull omtaler av spillet... Spillet høster middels karakterer over alt... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 det er det værste spillet jeg har prøvd på mange år, at det går an å lage et slikt spill kjønner ikke jeg. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Har ikke prøvd det men ble ikke videre fristet til å prøve det etter å ha lest en håndfull omtaler av spillet... Spillet høster middels karakterer over alt... Har du noen linker til disse omtalene? Søkte både på Google og Blue's News uten å finne noe. Og hvorfor er spillet så dårlig som folk vil ha det til? Endret 3. desember 2003 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Her er en link til en omtale http://www.gamesdomain.co.uk/xbox/reviews/...e_Machines.html Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Husk at det finnes 2 forskjellige Terminator 3-spill - nemlig Rise of the Machines (det som er 100% basert på filmen) og War of the Machines (settingen er i år 2029, der kampen mellom Skynet (maskinene) og Tech-Com (menneskene) pågår). Du oppga linken til Rise of the Machines - dette var ikke spillet jeg spurte om! Da forstår jeg hvorfor folk synes det er dårlig - spill helt og holdent basert på en film pleier å være det... Endret 3. desember 2003 av EviLEddiE Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 War of the machines- jeg har nesten aldri før brukt tiden min så dårlig, som da jeg brukte den på å teste dette spillet, ELENDIG (virkelig virkelig ikke vært å bruke tid på, ikke om du fikk det i fanget) (bringing out the dead, film, er nok det værste jeg har brukt tiden min på) det er væmmelig å tenkte på at noen har brukt masse tid på å lage det. min mening_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå