AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Så er rimelig stresset nå: For en stund siden "lå" jeg og kjæresten sammen. Vi hadde på undertøy og dry humpet.. Så en dag senere fikk jeg mensen. Men nå skulle jeg egentlig fått mensen, men har ikke fått det på over en måned. Kan jeg være gravid? Anonymous poster hash: 54896...a0c Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Høres ikke spesielt sannsynlig ut at du er gravid på bakgrunn av det, men graviditetstester er da ikke så dyre så det beste er kanskje å sjekke? Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hei Anonym! Jeg forstår virkelig du er engstelig, og noen av kommentarene over gjør vel ikke saken bedre! Du har ikke forklart helt hva dere har gjort, men kombinasjonen undertøy og mensen høres ut som at sannsynligheten er i nærheten av "Jomfru Maria". Nå er ikke jeg jente, men har levd lenge nok med jenter rundt meg til å vite at mensen ikke nødvendigvis er veldig regelmessig, og kan bli forskjøvet av blant annet stress og angst. Er du usikker så kan kanskje en prat med helsesøster og/eller en gravitest være en grei løsning? /Ole Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Vet ikke om du troller, TS, men hvis dette er seriøst ment er det bedre å spørre i helsekategorien (denne tråden hører ikke hjemme på samliv og relasjoner) eller på Kvinneguiden. Her er det for det meste gutter på ca 15. Endret 16. mars 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Så lenge ett mannlig kjønnsorgan har vært i eller i nærheita av ditt kjønnsorgan så er det mulig at du kan ha blitt gravid, men det er ikkje særlig sannsynlig. At du ikkje har fått mensen kan skyldes mange andre ting også, slik som hormonendringar eller ytre påvirkningar som hard trening eller kraftig vektnedgang. Ta kontakt med lege eller helsesøster, og få hjelp der til å vurdere om du skal ta ein graviditetssjekk eller om det er andre ting som kan være årsaken, og eventuelt om det er noke som du skal tilpasse i din livsstil for å få ting i balanse igjen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Du vil få et bedre svar ved å tisse på en graviditetstest, det kan ingen her gjøre for deg 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Moderatormelding Flyttet fra "Samliv og relasjoner". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå