Gå til innhold

Nye Mist Kjølere på Microplex.no

Anbefalte innlegg

Korrekt, Corleone. Lite gjennomtenkt av Insomniac å skrive et innlegg jeg tidligere hadde sagt ville bli slettet. Eller kanskje det var det som var poenget?

Insomniac: Som du kan se er det ikke innholdet som fikk meg til å slette innlegget ditt, men det at jeg hadde sagt klart og tydelig at off-topic innlegg som dette ville bli slettet uten unntak. Hvis du vil ta opp vår ledelse kan du gjerne gjøre det under Tilbakemeldinger eller Løst og fast, men ikke i en diskusjon om en kjølertest.

Så, for ordens skyld: Alle innlegg angående dette i denne tråden vil bli slettet umiddelbart. Hold dere til tema!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til topic: Jeg så den der MIST kjøleren på microplex.no, og i det jeg så den, var jeg solgt! Har ikke sett noe mer penere kjøler siden MIST'en med de to viftene på, husker ikke hva den heter. Jeg ønsker så meget at overklokking.no kan teste den ut, siden de er gode til en slik jobb. Den skal yte meget bra, og jeg gleder meg til de får testet den, for jeg kjøper nemlig ikke noe som ikke er blitt testet! :p Skal vedde på at resultatet blir bra, og jeg fornøyd, som vanlig. Tror jeg ble forelska i den kjøleren altså! :love: :D

Til admins: ikke bry dere om hva de syter over, jeg synes dere har gjort det bra, og jeg forlanger ikke en ny artikkel HELE tia.

Litt off topic: Fysøren, har ikke sett maken til mer whine fra overklokking forumet. Helsikke minner meg om da jeg var på gamereactor, bare små unger der. Dessuten, så er det ikke bare fjortisser her, noe som jeg tviler på. For overklokking er ikke for fjortisser.

PLUSS!! Testing av kjølere, kabinetter har NOE med overklokking og gjøre, og kanskje en pen casemod er noe en overklokker vil ha eller ønsker seg?

En bra kabinett fører til bedre kjøling, og det er det en overklokker vil ha for å yte systemet sitt best mulig, og bra kjøler eller kjøling er også det en overklokker vil ha, så derfor skal dere ikke klage og syte over at overklokking.no ikke gjør en dritt av det de skal gjøre, for de gjør det så godt som de kan!

Jeg og vet hvordan det er med skole og sånt, og jeg vil gjerne hjelpe overklokking.no med noe. Men siden jeg personlig ikke er en overklokker selv(eller har aldri gjort det), så har vel denne lille posten fra meg, liten mening.
Lenke til kommentar

Den socket A kjøleren der kunne vært morro å testa på laveste viftehastighet, 16dB er jo absolutt godkjent. Lurer dog på hvor bra den kjøler etter å ha satt den ned såpass. Så en test er absolutt på ønskelista mi(, men jeg skjønner klart at juletida er her og at dette sikkert ikke er mulighet for på ei stund.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...