Gå til innhold

Nye Mist Kjølere på Microplex.no

Anbefalte innlegg

Det er ikkje alle gangene man sier i fra om dette, men hvis de som syter kan tenke litt. Kanskje "yummy" tenker som så at vi kan tenke litt selv, og dermed forstå litt om hvorfor de ikkje har kommet med noe. Skulle jeg sagt i fra om alt jeg ikkje kunne ha gjort på forhånd hadde det tatt meg også mye tid, la nå disse styrerne være i fred med sytinga deres. Er det så viktig å få frem en test så skriv en selv samme uka som dere har tentamene eller annet i familien som må gjøres, + yummy kan sette da dere som "testere" av og til, så kan vi se hva dere kan "travellere", mikse frem av ting! Er selv travelt opptatt med innleveringer og tentamener og kan skjønne hvorfor de ikkje har gjort noe, syns yummy har vært bra og flink med det han har ordnet for oss. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, jeg skal si meg enig at jeg savner noen helsprø overklokkingsprosjekter her, men snakker med novec innimellom, og han er i samme situasjon som meg på mange måter, med en siv.ing skolegang å følge opp, mao MYE som skal gjøres på skolen. Og tro meg, det ER stress med skole, så skal du helst ha litt sosialt liv ved siden av. Og generelt så tar ting tid. Gi nå gutta litt tid (selv om de har fått litt tid før og) så kommer det nok noe godsaker når dem er på rett kjøl tidsmessig igjen.

Magnus

Lenke til kommentar

Jeg minner sterkt om at dette her helt off-topic, det finnes egne tråder for dette under tilbakemeldinger. Når det er sagt håper jeg å få ferdig en skjermkorttest i natt, men det er mye data å analysere. Den er senest ferdig tirsdag.

Dernest har jeg et par Kingston 512-brikker liggende, som jeg skal sjekke ut litt, og en del annet småtteri som går mer på casemods. Vi har også en ny medarbeider som begynner å bli litt varm i trøya, som vil komme med et par artige vannkjølingssløsninger utover mot nyåret.

Dere har all grunn til å være litt frustrerte, men husk også at vi har våre grunner, og gjør det vi kan. Selv om dere får lite å lese er det faktisk vi som taper mest på laber aktivitet...

Lenke til kommentar
hva med at du skriver en test av prommien din a haakon?

kommer ikke til å bruke den verdifulle tiden min til det..

Så du forventer at Yummy & Co skal bruke masse tid på å gjøre deg fornøyd, mens du ikke gidder å bruke din supermegaverdifulle tid på en skrive en kort test? Du klager og tyter fordi Yummy & Co ikke bruker all sin ledige tid på ok.no, mens du ikke ser at du ikke er et hakk bedre selv... :angry::mad:

:thumbdown:

Til ok.no-folka: :thumbup:

Lenke til kommentar

virker ikke som ok.no satser på overklokking i det hele tatt. her går det i tannbørster og stygge kabinetter. siden skulle heller het: www.casemod.no etter min mening. hvis ikke siten hadde hatt forumet så ville den vært doomed for lenge siden.

Lenke til kommentar

Dette begynner å bli utrolig kjedelig å diskutere. Hvor mange ganger må vi fortelle at det ikke lar seg gjøre å drive ok.no sånn helt uten videre (og i tillegg gratis!) når en går på universitet eller jobber og har familie i tillegg?!! Dette er et totalt utdiskutert tema og bør droppes for all fremtid. Dere borskjemte fjortiser som ikke enda skjønner hva livet ofte innbærer, kan trø til og jobbe for ok.no. Ja DERE kan faktisk bruke litt av tida deres til å forbedre ok.no. Å klage så mye som dere har gjort vil bare føre til at de ansvarlige mister lysten på å gjøre noe som helst. Jeg vet akkurat hvordan dette fungerer (og føles), og kan garantere at hvis ikke dere holder kjeft snart så kommer mesteparten av ok.no folket til å droppe ut. Alle har ei grense, og jeg tror denne er nådd for lenge siden. Det er greit å si i fra en gang, men å konstant gnage på samme temaet ødelegger mer enn det gir. Hvis dette er en sabotasje-aksjon så vil jeg gratulere - dere gjør jobben deres godt. Hvis det ikke er det så anbefaler jeg dere å ti stille fremover.

Denne tråden handler forresten om de to nye MIST-kjølerne, så hvis en mod kan være så snill å rydde opp her så hadde det vært fint ;)

Endret av Corleone
Lenke til kommentar
der fikk jeg 10% warning.. bombe..

Den har du hatt lenge, så det er ingen grunn til å begynne å klage nå... Du fikk den forøvrig av en moderator som ikke har noe med denne tråden å gjøre, på grunn av bilde i signatur.

Det er likevel ikke lenge før du får en av meg - ikke på grunn av at du kommenterer Overklokking.no, noe du selvfølgelig har lov til, men fordi du med viten og vilje penser denne diskusjonen langt off topic, og det på en svært negativ måte.

Jeg vil godta ett svar fra "the best one" angående dette, men vil absolutt anbefale pm eller mail. Ytterligere kommentarer vil bli slettet, da det er totalt off topic.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske spent på ytelsen til socket A-versjonen. Har litt lyst å stappen en slik inni kabinettet mitt, putte på ei 80mm vifte som blåser inn på den, og koble ei av eksos-viftene på i andre enden av kjøleren. Har forresten et Chieftec kabinett. Tror løsninga hadde vært ypperlig for meg. Jeg antar at det er smartest å kjøre viftene på samme fart. Noen synspunkter?

Forresten så lurer jeg på om de har laget hullet stort nok for 80mm vifter. Noen som vet noe om dette?

Endret av Corleone
Lenke til kommentar

Oioioi! Snakk om å være lite tilstedeværende:

Ytterligere kommentarer vil bli slettet, da det er totalt off topic.

Vær så snill å ta drittpraten din med tilbake til diskuter.no, så kan dere fortsette denne totalt meningsløse diskusjonen der. Jeg synes at det på lang vei lukter av OK.no vs OcShoot-krangelen som helt sikkert raser videre blandt mange fjortiser. Jeg skal ikke på noen måte si at det er patetisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...