Gå til innhold

Nye Mist Kjølere på Microplex.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
begynner å bli mektig lei ok.no nå. skjer jo INGENTING her, ikke overklokket noe cpuer på over et år! hva slags side er dette egentlig? kanskje noen som burde få seg ny jobb?

Hvis ikke du visste det, så er det ikke en jobb de får betalt for. Alt foregår helt frivillig.

Lenke til kommentar

Er enig med the best one her med at, "www.overklokking.no" (det står jo i navnet) overklokking, de som jobber for overklokking.no burde jo ta for seg overklokking, tweaking o.l.

ikke noe stygt ment mot moderatorene, men dere sjønner hva vi mener!

Lenke til kommentar

og når kommer alt det dere har lovet? gled dere til høsten, da kommer det masse prosjekter og ekstreme greier.. sa yummy. hvor i h e l v e t e er det hen? det er nå vinter og dere har kommer med test av det styggeste kabinettet ever!

Endret av the best one
Lenke til kommentar
altså.... som sagt får folka på overklokking.no ikke betalt for det de gjør... og inntrykket mitt er at de fleste er studenter som går skole osv... og de her som henger på overklokking.no som går skole vet at ting ikke altid går slik som man har planlagt det....såeh... synes egentlig vi skal være fornøy med Overklokking.no som den er... med tanke på at det er gjort på "dugnad"..
Lenke til kommentar
altså.... som sagt får folka på overklokking.no ikke betalt for det de gjør... og inntrykket mitt er at de fleste er studenter som går skole osv... og de her som henger på overklokking.no som går skole vet at ting ikke altid går slik som man har planlagt det....såeh... synes egentlig vi skal være fornøy med Overklokking.no som den er... med tanke på at det er gjort på "dugnad"..

Er forsåvidt greit det! Men når de sier "gled dere til høsten, da kommer det masse prosjekter og ekstreme greier" og de ikke klarer å gjøre det de har lovet, så burde de jo sagt ifra om det, ivertfall si at de kommer ut med prosjektene senere enn planlagt!

Lenke til kommentar

Det de sier om at vi kunne glede oss til høsten er noe de har lovet, men så er det en annen sak. De som går skole av disse som styrer overklokking.no vet ikkje hva som vil skje eksagt på skolen. De har kanskje lekser, stiler, prosjekter osv. Nå til vinteren, eller før jul har de tentamener. Hadde jeg sotte i "yummy`s stol" eller noen av de andre "skole-elevene" ville jeg ha brydd meg mest om tentamene enn å glede andre på et forum, og hva som dukker opp hos dem har vi egentlig heller ikkje noe vi skulle brydd oss med. Det kan også være noe i familien eller noe annet som har tatt mye av tiden til dem også. Dette er fremtiden deres, så ikkje klage for mye på dem! De har også et familie, skole, arbeides liv de skal leve.

Lenke til kommentar
Det de sier om at vi kunne glede oss til høsten er noe de har lovet, men så er det en annen sak. De som går skole av disse som styrer overklokking.no vet ikkje hva som vil skje eksagt på skolen. De har kanskje lekser, stiler, prosjekter osv. Nå til vinteren, eller før jul har de tentamener. Hadde jeg sotte i "yummy`s stol" eller noen av de andre "skole-elevene" ville jeg ha brydd meg mest om tentamene enn å glede andre på et forum, og hva som dukker opp hos dem har vi egentlig heller ikkje noe vi skulle brydd oss med. Det kan også være noe i familien eller noe annet som har tatt mye av tiden til dem også. Dette er fremtiden deres, så ikkje klage for mye på dem! De har også et familie, skole, arbeides liv de skal leve.

Kunne ikke sagt det bedre selv :w00t:

Lenke til kommentar

Da spør jeg...i all denne travelheten med skolen, er det så UTROLIG vanskelig å legge inn en liten post der de forteller oss at pga. masse eksamener o.l. får vi ikke tid til å publisere disse prosjektene, så det skjer forhåpentligvis etter årsskifte!

Er det så vanskelig? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg synes at de av dere som klager over at lite skjer på overklokking.no heller skulle tilby dere å hjelpe dem, fremfor å syte over at det ikke skjer noe. Som det har vært sagt tidligere, så er jobben som gjøres med overklokking.no noe de gjør på helt frivillig, gratis basis... og med sånn sutring som dette her, så skjønner jeg godt at yummy og de andre prioriterer helt andre ting enn å beklage at prosjekter ikke kommer til den tida de hadde håpet å få det til på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...