Tanner Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hei. For en stund siden fikk jeg trøbbel med musen. Problemet var at den sluttet å virke i 2-3 sekunder 1-3 ganger i timen. Jeg gadd ikke bry meg om dette da det ikke var noe stort problem for øyeblikket. Nå på mandag måtte jeg jobbe litt over skype. Da viste det seg at headsetet kun ga lyt i høyre øre, noe som de fleste vet er helt jævlig. Jeg prøvde headsetet på en annen maskin og det funker fint. Headsetet jeg bruker er Hyper Cloud 2, som kobles til et eget lydkort som følger med, som igjen koblet til USB inngangen. Når jeg prøvde headsetet uten å gå innom lydkortet, altså koblet det rett inn i minijack inngangen funket det fint på det første pcen også. Jeg sjekket inne på device manager i går, og da var det en gul trekant over noe med USB, husker ikke helt hva som sto. Jeg lastet ned usb driver til hovedkortet mitt, og denne trekanten forsvant etter installasjon av driver. Men problemet med mus og headset har dessverre ikke endret seg, noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå