Seraph Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hei. Er på utkikk etter å pensjonere den gamle LG 42" jeg har. Trålet netonnet å fant denne https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tv/63ogstorre/lg-65uh615v/230511.11454/ Er ikke interessert i å legge 15-20k i tv, så prisen på denne er jo forlokkende. Tror dere den duger greit til prisen? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Man får som regel det man betaler for. Hva som "duger" for deg duger gjerne ikke for andre, eller omvendt. Hvis det er en gammal plasma TV du har fra før er sjangsen stor for at du kan bli skuffet. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Den duger helt fint den. - Jeg kjøpte Samsung UE65KS7005 før jul, og grunne til at jeg la 5k ekstra i det var at disse skal ha en del bedre bilde enn de andre med "quantum dot" skjermen sin. - Bortsett fra dette så kunen nok den LGen vært et like godt valg. (Nå er dte jo akkurat lansert nye skjermer, så sånn sett er den LGen og de andre med LCD som ikke har Quantum Dot nå 3 generasjoner bak. - Antagelig kommer da fjorårets modeller til å falle i pris...) Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Mon mor kjøpte nettopp Philips 65" 4k TV med ambilight . Overrasket over bra bilde . 19995,- på Elkjøp Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Nå skriver TS at det ikke er innafor å bruke 15-20k på en TV, så den Philipsen er uaktuell. Har selv TV fra LG og du får endel for pengene. Sikkert ikke det beste bilde på den der, men til "vanlig bruk" - TV, noen filmer av og til og litt spilling så er det nok helt konge. De har også TVen på Elkjøp / Lefdalhttps://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/65UH615V/lg-65-4k-uhd-smart-tv-65uh615vDer har du jo også 30 dagers returrett, så får du sett hvordan TVen er i bruk Greit om du har en av de butikkene i nærheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå