Granada Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hei! Jeg har hengt opp flere knagger i gipsveggen med skyvedør inne i veggen. De andre henger fint. Men den ene måtte jeg bare ta ut igjen for den lå nesten "løst" i hullet. Det er 3-4cm ca med gips før det bare er hult rom før døren er bak der igjen når jeg ser inn i hullet. Vil det fungere med ekspanderende gipsskrue mon tro? Eller vil den da være i veien for skyvedøren? Vet ikke hvem jeg kan spørre som kan hjelpe meg. Vil jo helst få hengt den opp igjen da jeg trenger knaggen til ytterjakker. Takker for svar! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Mål avstand fra skyvedør til ytterkant av veggen. Trekk fra 3-4 cm som er tykkelsen på veggen, og du får et godt innblikk i hvor mye du har å gå på på baksiden. Da ser du fort når du måler gipsankeret om du vil komme i kontakt med dør eller ikke. Hos meg da jeg gjorde det samme gikk det med 1,5 cm klaring. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Du kan sikkert bruke ekspanderende gipsanker, kapp skruen til den lengden du trenger etter du har montert selve ankeret så bygger det ikke mer enn en cm eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå