akelbo Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Inkluderer plattformspill som DuckTales, TaleSpin og Chip 'n Dale Rescue Rangers.Capcom slipper samlepakke med seks Disney-klassikere Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Ser bra ut må kjøpes håper ikke det er så dyrt da. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Artig at en haug med NEEs spill ikke kommer til Nintendo platformer.... Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Blir nok å kjøpe den pakka ja, til rette prisen selvfølgelig. Flere av disse spillene var jo favoritter når man var yngre. DuckTales har jeg riktignok allerede på PC, så da blir det vel muligens kjøp på Xbox (hadde vært supert om det ble PlayAnywhere) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Om disse spillene er pusset like nennt opp som Ducktales Remastered er det absolutt interessant. Da kan jeg jo få bruke NES-kontrolleren på PCen min Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Ser bra ut må kjøpes håper ikke det er så dyrt da. Prisen er satt til $20, som i hvert fall på Steam ender opp på 140 kroner i Norge. Lenke til kommentar
SimulationDrift Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Nintendo switch please ✌ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå