knopflerbruce Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Legitim kritikk er saklig kritikk, som ellers når noe diskuteres. Det er vel heller ikke noe å finne frem popcornet av. Utsagn av typen: "Om det er én ting Donald skal ha litt kred for, så er det at han ikke har slettet alt av dritt han har spydd ut gjennom tiden på Twitter. Helt herlig underholdende å se hvordan han begraver seg selv (og dermed også fjols som støtter ham) der", "Ja, siden jeg skal være den første til å innrømme at skadefryd skorter det ikke på når neket daglig snubler i egne bein her.. " og rosinen i pølsa: "Og lenge leve solidariteten... Det er bare å pile bort i skammekroken, det skal ikke være mulig å snekre sammet ett så usosialt budsjett. Moralsk tilbakestående rasshøl hele jævla gjengen." The tears are salty, bro. Popcornet flyter. Merk: jeg siterte ikke de postene som faktisk hadde en viss saklighet over seg, selv de kritiske. Man kan jo bare se for seg tilstanden de som skrev dette mølet hadde vært i om Trump var statsoverhode i Norge I feel famous! Salty ja, men om du tror Amerikansk politikk og jeg går så personlig at butthurt.. så er det vel ikke så rart til det Heldigvis er det uaktuelt å få denne type idiotskap hit. For det første så er det for få av dere protest-stemme sinnatagger her til lands, for det andre så tillater ikke parlamentarismen at det detter inn ett slikt type uerfarent nek som samtidig kan få så mye makt. Det positive med dette hele er jo at vi får bekreftet hvor riktig vi gjør det her, kontra hvor galt det kan gå med ett system som støtter seg på en svak stat. Det hele vakler. Bare vent, plutselig er Christian Tybring-Gjedde statsminister. Det skal jo ikke mer til enn at en eller annen får godt tak i opinionen. Kan lett se for meg at endel blir lei av "ansvarsmafiaen" Støre/Solberg, som er omtrent som to dråper vann å regne. Skjønner ikke hvor du har "sinnatagg" fra. Har ikke gjort noe annet enn å spontant dra på smilebåndet av det amerikanske valget helt siden Trump annonserte sitt kandidatur. Det er jo dere som ville ha helt andre kandidater som må lette på trykket her på forumet før sinnet går utover omgivelsene. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 snip *butthurt* snip I feel famous! Salty ja, men om du tror Amerikansk politikk og jeg går så personlig at butthurt.. så er det vel ikke så rart til det Heldigvis er det uaktuelt å få denne type idiotskap hit. For det første så er det for få av dere protest-stemme sinnatagger her til lands, for det andre så tillater ikke parlamentarismen at det detter inn ett slikt type uerfarent nek som samtidig kan få så mye makt. Det positive med dette hele er jo at vi får bekreftet hvor riktig vi gjør det her, kontra hvor galt det kan gå med ett system som støtter seg på en svak stat. Det hele vakler. Hehe, begynner vel å bli greit klart hvem som egentlig er "butthurt" her, hehehe Men jeg ville vel også følt meg rimelig "butthurt" dersom mitt store idol hadde rævkjørt meg slik Donald har gjort med sine "supportere" "What goes around comes around"! 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 snip *butthurt* snip I feel famous! Salty ja, men om du tror Amerikansk politikk og jeg går så personlig at butthurt.. så er det vel ikke så rart til det Heldigvis er det uaktuelt å få denne type idiotskap hit. For det første så er det for få av dere protest-stemme sinnatagger her til lands, for det andre så tillater ikke parlamentarismen at det detter inn ett slikt type uerfarent nek som samtidig kan få så mye makt. Det positive med dette hele er jo at vi får bekreftet hvor riktig vi gjør det her, kontra hvor galt det kan gå med ett system som støtter seg på en svak stat. Det hele vakler. Hehe, begynner vel å bli greit klart hvem som egentlig er "butthurt" her, hehehe Men jeg ville vel også følt meg rimelig "butthurt" dersom mitt store idol hadde rævkjørt meg slik Donald har gjort med sine "supportere" "What goes around comes around"! Jeg var fornøyd bare det ikke ble Hillary eller Bernie. Hva Trump gjør driter jeg i, sålenge det ikke stinker sosialdemokrati level "norsk modell" av det, og det har man unngått sålangt. Butthurtednessen er det du som sitter på. Jeg siterte vel et av dine salte innlegg her, uten å "kreditere" deg - der har du fasiten i hånd Lenke til kommentar
Sir Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 AP, Høyre, eller Frp. Han ville representert den av de som hadde vært mest populært på respektivt tidspunkt. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 På en annen side, hvorfor valgte han da ikke heller å bli Demokrat? Lenke til kommentar
Sir Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Fordi GOP var mer populært, og han også måtte bli stemt frem i Demokratene med Hillary som motstander først. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Jeg var fornøyd bare det ikke ble Hillary eller Bernie. Hva Trump gjør driter jeg i, sålenge det ikke stinker sosialdemokrati level "norsk modell" av det, og det har man unngått sålangt. Butthurtednessen er det du som sitter på. Jeg siterte vel et av dine salte innlegg her, uten å "kreditere" deg - der har du fasiten i hånd Ble egentlig litt nysgjerrig nå Hva er din høyst personlige definisjon på "butthurt" egentlig, siden du klarer å få de sitatene du nevner til å være eksempler på "butthurt"?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå