VRK18 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvilket parti ville han representert og/eller stemt på? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvis Trump var Norsk ville han fått juling. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvis Trump var Norsk ville han stempt på Norgespartiet. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Han ville ikke stemt på eller vært med i noe parti her, han hadde startet sitt eget 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvis Trump var Norsk ville han stempt på Norgespartiet. Nei. Det er bare fornuftige folk som støtter slik politikk som Norgespartier ønsker. Trump er ikke en av disse. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 ...hadde jeg byttet statsborgerskap i skam. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 ...kunne vi lagt ned underholdningsavdelingen i NRK og heller ledd oss ihjel av butthurte anti-Trumpere på diksusjon.no 6 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 ...hadde han i det minste ikkje vore president i USA. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 ...kunne vi lagt ned underholdningsavdelingen i NRK og heller ledd oss ihjel av butthurte anti-Trumpere på diksusjon.no Jeg synes det er ganske barnslig å invalidere legitim kritikk ved å kalle folk for "butthurt". Spesielt siden det er latterlig lett å provosere begge sidene av den neo-konservative bevegelsen. 5 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 ...kunne vi lagt ned underholdningsavdelingen i NRK og heller ledd oss ihjel av butthurte anti-Trumpere på diksusjon.no Jeg synes det er ganske barnslig å invalidere legitim kritikk ved å kalle folk for "butthurt". Spesielt siden det er latterlig lett å provosere begge sidene av den neo-konservative bevegelsen. Har ikke invalidisert noen legitim kritikk. Eller er all kritikk av Trump legitim, selv de mest overdådige dommedagsprofetier? 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Har ikke invalidisert noen legitim kritikk. Eller er all kritikk av Trump legitim, selv de mest overdådige dommedagsprofetier? Det var ikke jeg som generaliserte, så det må du nesten spørre deg selv om. 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Har ikke invalidisert noen legitim kritikk. Eller er all kritikk av Trump legitim, selv de mest overdådige dommedagsprofetier? Det var ikke jeg som generaliserte, så det må du nesten spørre deg selv om. Jeg generaliserte ingen ting. Pek gjerne på dette før du anklager meg for å skrive noe jeg ikke har skrevet. Jeg har kun påpekt en eksistens av "butthurte anti-Trumpere på diskusjon.no", ikke at samtlige brukere som skriver en negativ post om fyren er i denne kategorien. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg skal bli med å late som om utsagnet ditt var mindre generaliserende enn det faktisk er. Hva karakteriserer en "butthurt anti-trumper", og hvor går skillet mellom legitim kritikk og "butthurt syting" etter din definisjon? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg skal bli med å late som om utsagnet ditt var mindre generaliserende enn det faktisk er. Hva karakteriserer en "butthurt anti-trumper", og hvor går skillet mellom legitim kritikk og "butthurt syting" etter din definisjon? Legitim kritikk er saklig kritikk, som ellers når noe diskuteres. Det er vel heller ikke noe å finne frem popcornet av. Utsagn av typen: "Om det er én ting Donald skal ha litt kred for, så er det at han ikke har slettet alt av dritt han har spydd ut gjennom tiden på Twitter. Helt herlig underholdende å se hvordan han begraver seg selv (og dermed også fjols som støtter ham) der", "Ja, siden jeg skal være den første til å innrømme at skadefryd skorter det ikke på når neket daglig snubler i egne bein her.. " og rosinen i pølsa: "Og lenge leve solidariteten... Det er bare å pile bort i skammekroken, det skal ikke være mulig å snekre sammet ett så usosialt budsjett. Moralsk tilbakestående rasshøl hele jævla gjengen." The tears are salty, bro. Popcornet flyter. Merk: jeg siterte ikke de postene som faktisk hadde en viss saklighet over seg, selv de kritiske. Man kan jo bare se for seg tilstanden de som skrev dette mølet hadde vært i om Trump var statsoverhode i Norge 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Hvis Trump var Norsk ville han fått juling. Hvem skulle gitt ham juling? Tøffe feminister eller skumle palestinaskjerfbærende mammagutter? Men det er forøvrig sant det du sier. Venstreekstremistene er jo som kjent de som tyr raskest til vold mot meningsmotstandere. Endret 16. mars 2017 av Tåkefyrste 6 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Det jeg mente å si er at det er stor forskjell på Norge og USA, selv om vi også beveger oss mot "idiocracy", dog ikke så fort som USA. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Det finnes ikke så konservative former for partier i Norge som den "politikken" Donald Trump står for. Om man måtte velge å plassere ham i et norsk parti ville det blitt FRP, men da hadde samtidig partiet beveget seg TOTALT i en mer ekstrem retning enn det er i dag. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Legitim kritikk er saklig kritikk, som ellers når noe diskuteres. Det er vel heller ikke noe å finne frem popcornet av. Utsagn av typen: "Om det er én ting Donald skal ha litt kred for, så er det at han ikke har slettet alt av dritt han har spydd ut gjennom tiden på Twitter. Helt herlig underholdende å se hvordan han begraver seg selv (og dermed også fjols som støtter ham) der", "Ja, siden jeg skal være den første til å innrømme at skadefryd skorter det ikke på når neket daglig snubler i egne bein her.. " og rosinen i pølsa: "Og lenge leve solidariteten... Det er bare å pile bort i skammekroken, det skal ikke være mulig å snekre sammet ett så usosialt budsjett. Moralsk tilbakestående rasshøl hele jævla gjengen." The tears are salty, bro. Popcornet flyter. Merk: jeg siterte ikke de postene som faktisk hadde en viss saklighet over seg, selv de kritiske. Man kan jo bare se for seg tilstanden de som skrev dette mølet hadde vært i om Trump var statsoverhode i Norge I feel famous! Salty ja, men om du tror Amerikansk politikk og jeg går så personlig at butthurt.. så er det vel ikke så rart til det Heldigvis er det uaktuelt å få denne type idiotskap hit. For det første så er det for få av dere protest-stemme sinnatagger her til lands, for det andre så tillater ikke parlamentarismen at det detter inn ett slikt type uerfarent nek som samtidig kan få så mye makt. Det positive med dette hele er jo at vi får bekreftet hvor riktig vi gjør det her, kontra hvor galt det kan gå med ett system som støtter seg på en svak stat. Det hele vakler. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg skal bli med å late som om utsagnet ditt var mindre generaliserende enn det faktisk er. Hva karakteriserer en "butthurt anti-trumper", og hvor går skillet mellom legitim kritikk og "butthurt syting" etter din definisjon? Vi har ikke skikkelige eksempler på det i Norge så vidt jeg vet, men noen USA'ske har vi. "Butthurt anti-trumper" er de folka som tyr til vold og veldig irrasjonelle og selvdestruktive handlinger. Legitim kritikk er alt som ikke er destruktivt uten mål og mening. Alt annet er i midten og det er mye i midten her på forumet. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg tipper Senterpartiet. Rednecknasjonalisme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå