Gå til innhold

Wilders lyktes ikke

Anbefalte innlegg

Nei, en god start.

Et lite innblikk i framtiden skulle dagens asylpolitikk og innvandring få fortsette.

Jeg er enig i at Malmö er et problem, men hva det har med etnisk utslettelse å gjøre vet jeg ikke. Det er et lokalisert problem, selv innenfor Malmö, og er på lik linje med alle andre dårlige strøk.

Dommedagsprofetier har en tendens til å miste piffen etter man har utfordret dem. Vi har gått fra etnisk utslettelse og problematisk terror til lokaliserte slummer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, en god start.

Et lite innblikk i framtiden skulle dagens asylpolitikk og innvandring få fortsette.

Jeg er enig i at Malmö er et problem, men hva det har med etnisk utslettelse å gjøre vet jeg ikke. Det er et lokalisert problem, selv innenfor Malmö, og er på lik linje med alle andre dårlige strøk.

Dommedagsprofetier har en tendens til å miste piffen etter man har utfordret dem. Vi har gått fra etnisk utslettelse og problematisk terror til lokaliserte slummer.

Vi er jo som sagt bare i startfasen, gi det litt tid. ;)

Skulle det være noen tvil er jo det alltids bare å se selv hva EU-eliten mener om innvandring til vesten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, en god start.

Ser du ting over lengre tid har de som snakker om disse tingene et poeng. Se på Sverige og Norge for 50 år siden eller 25 år siden for den saks skyld, og tenk deg 100 år frem i tid hvis tendensene fortsetter.

De har et poeng, og det er viktig å annerkjenne det.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Selv om han ikke vant valget tok han jo heller på ingen måte å tapte det, at han ikke nådde sitt mål skjuler ikke det faktum at han kom inn på andreplass. Har har alene med ett program ikke større enn en A4 side fått mere støtte en alle bortsett fra ett parti...

Hadde jeg vært en partileder på venstresiden i ett europeisk land ville jeg vært livredd for om en "amatør" klarer å få til dette hva kan da ett seriøst høyreparti få til neste valg i deres land.

Lenke til kommentar

Avmålte nederlendere etter valget: – Populismebølgen er ikke over

Selv om Geert Wilders fikk færre stemmer enn forventet i det nederlandske parlamentsvalget, betyr det slett ikke at høyrepopulismen står svakere enn før, mener nederlenderne.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/eu/avmaalte-nederlendere-etter-valget-populismeboelgen-er-ikke-over/a/23950737/

Lyktes Geert Wilders eller lyktes han ikke?

Lenke til kommentar

De nederlandske partiene har kappes om å overta Wilders politiske posisjoner. Han vant uansett. Alikevel klarte Erdogan-saken antagelig å skremme mange velgere bort ifra partiet hans. Hadde en annen person enn Wilders ledet partiet tror jeg det hadde blitt valgskred.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

De nederlandske partiene har kappes om å overta Wilders politiske posisjoner. Han vant uansett. Alikevel klarte Erdogan-saken antagelig å skremme mange velgere bort ifra partiet hans. Hadde en annen person enn Wilders ledet partiet tror jeg det hadde blitt valgskred.

Wilders er bokstavelig talt hele partiet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er fordi han vil representere partiet på egenhånd, helt alene. Involverer han andre personer, har han ikke 100% kontroll. Nå kan han gjøre som han vil med penger, partiprogram, etc.

Når han stiftet PVV, så "innkalte" han samtidig til parti-landsmøte med seg sjøl, og fikk nedskrevet i vedtektene at partiet kun skulle ha ett medlem. Dette ble ikke overraskende, "enstemmig" vedtatt.

Disse andre personen som finnes i kulissene som representanter i parlamentet, sitter der på en eller annen slags konstruksjon som vi ikke har i det norske valg og stortings systemet. Uten at jeg har satt meg inn i hvordan det er snekret sammen.

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Avmålte nederlendere etter valget: – Populismebølgen er ikke over

Selv om Geert Wilders fikk færre stemmer enn forventet i det nederlandske parlamentsvalget, betyr det slett ikke at høyrepopulismen står svakere enn før, mener nederlenderne.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/eu/avmaalte-nederlendere-etter-valget-populismeboelgen-er-ikke-over/a/23950737/

Lyktes Geert Wilders eller lyktes han ikke?

Man må jo si at han lykkes så til de grader ! Han er Nederlands nest største parti ?

Men det er rart at de andre som har kopiert hans politikk så til de grader, kler det i litt andre ord så blir det spiselig ? Det er ikke slik at han som vant akkurat er innvandrings vennlig. I Norge ville han blitt stemplet til høyre for Frp av deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...