Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Ny giv... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg velger meg V3 i dag. Synes det ble en fin komp, og det var flotte farger på steinene, og vannet har passe fart. Kanskje kunne steinen nede i høyre hjørne vært mørknet litt, det er mulig den tok litt mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg velger meg V3 i dag. Synes det ble en fin komp, og det var flotte farger på steinene, og vannet har passe fart. Kanskje kunne steinen nede i høyre hjørne vært mørknet litt, det er mulig den tok litt mye oppmerksomhet. Takker for hyggelig og positiv kommentar . Den lyse steinen kan jeg kanskje få gjort noe med . Jeg burde kan kanskje ha fuktet den da hadde den blitt mørkere selv om den stod mer ute i lyset enn de andre . Dette er bilder fra den lille parken som de laget i forbindelse med den oppgraderte veistumpen i nabolaget Det blir sikkert finere når det gror av vår/sommer. Flere bilder følger senere . Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Flot som vandet vælter ud her af røret...vh Suss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Flot som vandet vælter ud her af røret...vh Suss Hei sussss Takker for hyggelig og positiv kommentar Jeg håper bare at det blir nok vann til at fisken igjen kan vandre oppover her . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg