AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Har en lang historie jeg vil fortelle kort, var ute på byen og møtte ei jente, jeg kjørte og var edru og hu hadde drukket litt. Den kvelden prøvde hu seg på meg og tok første steget, jeg likte hu utseendemessig og kjempet ikke imot, etter par timer endte vi på soverommet hjemme hos henne. Jeg tenkte det var vanlig engangs opplegg, vi hadde kontakt dagen etter og hun sa hu digga meg og at hu ville gjenta det som skjedde. Etter litt prating den dagen spurte jeg hva jenta tenkte om det som skjedde og veien videre og svaret jeg fikk var at hu har vert i forhold og at hu har barn og at det var ikke noe forhold hu sikta til. Neste helg var vi sammen hos henne hvor vi endte kvelden som sist, og dette gikk på i tre uker hvor vi dro ut sammen, spiste sammen kino osv osv (jeg som betalte alt alltid). Etter tre uker fikk jeg følelser for hu og hu fikk det for meg også, men ting var ikke lett siden familien min hadde vert sterkt imot og hennes ville ikke at hu skulle ha en greie for meg med annet bakgrunn, så etter tre uker jeg forteller hu nå vi rører temaet ang følelser at jeg ikke helt ser vitsen i å holde på videre siden begge vi har fått følelser og vi begge vet det ikke vill fungere i lengden pga familiene og kulturforskjellene og at jeg føler det er best å stoppe her og ikke holde på slik at det blir vanskeligere senere, hu sa at jeg kommer med det for seint etter tre uker og at jeg har brukt hu hele veien. Jeg prøver å forklare hu alt men hu vil ikke skjønne noe og kaller meg lite voksen osv, det går par dager og jeg klarer å få snakket til hu og vi blir litt mere venner etter hvert og hu sier hu ikke er sur eller noe på meg. Etter at vi har kranglet og snakket hører jeg at hu har flerre gutter hu hadde på lur, hu brukte også prevensjon selvom hu sa det var godt over en mnd siden sist hu var aktiv. Etter alt dette er jeg virkelig i tvil, jeg trakk meg selvom jeg hadde følelser for hu fordi jeg ikke ville få valget mellom familien min og henne. Jeg aner ikke om hu vil gi meg skyldsfølelse fordi jeg trakk meg tidlig fra spillet hennes og ikke hu? Hadde hu virkelig følelser? Anonymous poster hash: bfc91...a57 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Følelser er ikke logisk. Hun kan godt FØLE seg brukt, uten at hun har en god grunn for det. Har du en god grunn for å henge deg opp i hennes irrasjonelle følelser? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvor gamle er dere og hvorfor har familiene noe de skulle ha sagt? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hadde hu virkelig følelser? Som den telepatiske tankeleseren jeg er så vet jeg at hun hadde det. Løk til revolver; Det er vel en dritt nå. Kom deg over det og fortsett fremover, du tjener ingenting på å tenke på dette. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Hvor gamle er dere og hvorfor har familiene noe de skulle ha sagt? 20 åra. Anonymous poster hash: bfc91...a57 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hadde hu virkelig følelser?Her er de røde flaggene som du gjør lurt i å bite deg merke i til neste gang:- Hun sjekket deg opp. Antyder at hun er mer aggressiv og løsere på tråden enn andre damer. Jeg ville allerede her antatt at hun var alenemor. At ei dame sjekker deg opp er naturligvis ikke alltid et dårlig tegn. Men sammen med alt annet, tegner denne atferden et entydig bilde av henne. - Hun ligger med deg et par timer etter å ha møtt deg. Indikerer det samme som for punktet over, men i langt høyere grad. - Etter å ha ligget med deg forteller hun deg at hun er alenemor, og du vet allerede at hun er løs på tråden. Sammen med punktene over antyder dette at hun også har andre menn, og hun har antageligvis hatt flere sexpartnere den siste måneden enn du har hatt de siste par åra. Du kan nå anta at hun er ei billig tøs. Jeg sier ikke at alle alenemødre er billige, men en alenemor som sjekker opp og ligger med en ny mann timer etter å ha møtt ham er sannsynligvis svært billig. - Hun er alenemor og forteller deg at hun ikke er ute etter et forhold. Hun lyver for å holde deg på kroken. Hun vet at hun har lav verdi på kjøttmarkedet fordi menn har en naturlig aversjon mot å forplikte seg til tilfeldige unger som tilhører en tøs av et kvinnfolk. Hun må følgelig lyve for å øke sin verdi i dine øyne. Hun har en klar agenda, hun er falsk, og du kan nå anta at stort sett alt hun sier til deg er ment for å oppnå målsetningen om din forpliktelse til henne. - Etter kort tid forteller hun deg at hun har følelser for deg. Dette er også løgn. Sannheten er at hun opplever deg som grei nok, og hun tolererer deg for å få tilgang til lommeboka di. Det er imidlertid viktig for henne at du får følelser for henne slik at du opplever en emosjonell forpliktelse til henne og ungen. Dette er målsetningen med spillet hennes. Du må bli forsørger for henne og ungen. - Hun lar deg betale for all underholdning, og gir deg med dette et innblikk i målsetningen med selve interaksjonen, og hvordan en fremtid med henne ville blitt. - Hun er ikke emosjonelt forpliktet til deg (har andre menn), men forlanger at du skal være emosjonelt forpliktet til henne, og spiller gjerne på skyldfølelse for å få dette til. Hun skylder på deg, og gir seg selv en offerrolle (føler seg brukt). Sannheten er at hun har brukt deg fra første stund, og hun har prøvd å lure deg inn i et abonnement på henne og ungen hennes. Hennes neste steg var antageligvis å forsegle din forpliktelse ved å "tilfeldigvis" la deg smelle henne på tjukka. Hun er en snylter, hun eier ikke skam, hun bruker sex aktivt for å fange menn, hun lyver for å holde menn på kroken og utvikle følelser for henne, hun manipulerer menn med skyldfølelse og sin egen offerposisjonering for å kontrollere dem, og du kan være sikker på at så godt som alt hun har fortalt deg er løgn og en del av spillet. Hun har sannsynligvis også ligget med andre i perioden dere har kjent hverandre, noe jeg antar du ikke har gjort. Hun fremstår som en total klisjé, og adferdsmønseret er svært lett gjenkjennelig. Du må aldri involvere deg med slike damer. Bruk og kast, eller hold deg unna. I korte trekk er spillet hun følger slik: 1. Hun gjør mannen interessert ved å gi ham sex tidlig. Han kommer tilbake for å få mer. 2. Hun skryter av ham, forteller hvor spesiell han er, hvor lik han er henne, hvor mye han betyr for henne, skryter av sexen, kroppen hans, hans maskuline sider, etc, bygger selvtillitten hans og får ham til å føle seg som en ekte mann når han er med henne. Dette styrker hans emosjonelle tilknytning til henne. Dette trinnet er også kjent som "love bombing" (google det, du kommer til å kjenne deg igjen). 3. Hun ser etter sympati, og gir seg selv offerroller for å se hvordan han reagerer. Triste historier om barndommen, voldtekt, hvor slem eksen var, selvmordstanker, etc er alle gjengangere. Historiene kan naturligvis være sanne, eller basert på sannhet, men de fortelles med intensjon om å bygge en sterkere emosjonell tilknytning og fremstille seg selv som et offer han må bry seg om. 4. Når hun har bygget opp hans emosjonelle tilknytning kan hun begynne å spille på skyldfølelse for å styre ham. En mann som bryr seg om ei dame aksepterer lettere hennes offerrolle, og får lett dårlig samvittighet ovenfor henne. Han kan med andre ord kontrolleres, hvilket er hva hun prøvde på da du dumpet henne. Nei, hun hadde ikke følelser for deg, og hun har allerede ligget med 5 forskjellige menn siden sist dere så hverandre. Hun er falsk og tilfører ingen verdi i livet ditt - kun risiko. Du bør kutte henne fullstendig ut. Og nå som du vet hvem hun egentlig er, kan du også lettere legge følelsene bak deg. Bare hyggelig 6 Lenke til kommentar
bigpoppa Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hadde hu virkelig følelser?Her er de røde flaggene som du gjør lurt i å bite deg merke i til neste gang:- Hun sjekket deg opp. Antyder at hun er mer aggressiv og løsere på tråden enn andre damer. Jeg ville allerede her antatt at hun var alenemor. At ei dame sjekker deg opp er naturligvis ikke alltid et dårlig tegn. Men sammen med alt annet, tegner denne atferden et entydig bilde av henne. - Hun ligger med deg et par timer etter å ha møtt deg. Indikerer det samme som for punktet over, men i langt høyere grad. - Etter å ha ligget med deg forteller hun deg at hun er alenemor, og du vet allerede at hun er løs på tråden. Sammen med punktene over antyder dette at hun også har andre menn, og hun har antageligvis hatt flere sexpartnere den siste måneden enn du har hatt de siste par åra. Du kan nå anta at hun er ei billig tøs. Jeg sier ikke at alle alenemødre er billige, men en alenemor som sjekker opp og ligger med en ny mann timer etter å ha møtt ham er sannsynligvis svært billig. - Hun er alenemor og forteller deg at hun ikke er ute etter et forhold. Hun lyver for å holde deg på kroken. Hun vet at hun har lav verdi på kjøttmarkedet fordi menn har en naturlig aversjon mot å forplikte seg til tilfeldige unger som tilhører en tøs av et kvinnfolk. Hun må følgelig lyve for å øke sin verdi i dine øyne. Hun har en klar agenda, hun er falsk, og du kan nå anta at stort sett alt hun sier til deg er ment for å oppnå målsetningen om din forpliktelse til henne. - Etter kort tid forteller hun deg at hun har følelser for deg. Dette er også løgn. Sannheten er at hun opplever deg som grei nok, og hun tolererer deg for å få tilgang til lommeboka di. Det er imidlertid viktig for henne at du får følelser for henne slik at du opplever en emosjonell forpliktelse til henne og ungen. Dette er målsetningen med spillet hennes. Du må bli forsørger for henne og ungen. - Hun lar deg betale for all underholdning, og gir deg med dette et innblikk i målsetningen med selve interaksjonen, og hvordan en fremtid med henne ville blitt. - Hun er ikke emosjonelt forpliktet til deg (har andre menn), men forlanger at du skal være emosjonelt forpliktet til henne, og spiller gjerne på skyldfølelse for å få dette til. Hun skylder på deg, og gir seg selv en offerrolle (føler seg brukt). Sannheten er at hun har brukt deg fra første stund, og hun har prøvd å lure deg inn i et abonnement på henne og ungen hennes. Hennes neste steg var antageligvis å forsegle din forpliktelse ved å "tilfeldigvis" la deg smelle henne på tjukka. Hun er en snylter, hun eier ikke skam, hun bruker sex aktivt for å fange menn, hun lyver for å holde menn på kroken og utvikle følelser for henne, hun manipulerer menn med skyldfølelse og sin egen offerposisjonering for å kontrollere dem, og du kan være sikker på at så godt som alt hun har fortalt deg er løgn og en del av spillet. Hun har sannsynligvis også ligget med andre i perioden dere har kjent hverandre, noe jeg antar du ikke har gjort. Hun fremstår som en total klisjé, og adferdsmønseret er svært lett gjenkjennelig. Du må aldri involvere deg med slike damer. Bruk og kast, eller hold deg unna. I korte trekk er spillet hun følger slik: 1. Hun gjør mannen interessert ved å gi ham sex tidlig. Han kommer tilbake for å få mer. 2. Hun skryter av ham, forteller hvor spesiell han er, hvor lik han er henne, hvor mye han betyr for henne, skryter av sexen, kroppen hans, hans maskuline sider, etc, bygger selvtillitten hans og får ham til å føle seg som en ekte mann når han er med henne. Dette styrker hans emosjonelle tilknytning til henne. Dette trinnet er også kjent som "love bombing" (google det, du kommer til å kjenne deg igjen). 3. Hun ser etter sympati, og gir seg selv offerroller for å se hvordan han reagerer. Triste historier om barndommen, voldtekt, hvor slem eksen var, selvmordstanker, etc er alle gjengangere. Historiene kan naturligvis være sanne, eller basert på sannhet, men de fortelles med intensjon om å bygge en sterkere emosjonell tilknytning og fremstille seg selv som et offer han må bry seg om. 4. Når hun har bygget opp hans emosjonelle tilknytning kan hun begynne å spille på skyldfølelse for å styre ham. En mann som bryr seg om ei dame aksepterer lettere hennes offerrolle, og får lett dårlig samvittighet ovenfor henne. Han kan med andre ord kontrolleres, hvilket er hva hun prøvde på da du dumpet henne. Nei, hun hadde ikke følelser for deg, og hun har allerede ligget med 5 forskjellige menn siden sist dere så hverandre. Hun er falsk og tilfører ingen verdi i livet ditt - kun risiko. Du bør kutte henne fullstendig ut. Og nå som du vet hvem hun egentlig er, kan du også lettere legge følelsene bak deg. Bare hyggelig Wow, det her er det beste svaret du kommer til å få, og så fantastisk korrekt. Bravo. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hadde hu virkelig følelser?Her er de røde flaggene som du gjør lurt i å bite deg merke i til neste gang:- Hun sjekket deg opp. Antyder at hun er mer aggressiv og løsere på tråden enn andre damer. Jeg ville allerede her antatt at hun var alenemor. At ei dame sjekker deg opp er naturligvis ikke alltid et dårlig tegn. Men sammen med alt annet, tegner denne atferden et entydig bilde av henne. - Hun ligger med deg et par timer etter å ha møtt deg. Indikerer det samme som for punktet over, men i langt høyere grad. - Etter å ha ligget med deg forteller hun deg at hun er alenemor, og du vet allerede at hun er løs på tråden. Sammen med punktene over antyder dette at hun også har andre menn, og hun har antageligvis hatt flere sexpartnere den siste måneden enn du har hatt de siste par åra. Du kan nå anta at hun er ei billig tøs. Jeg sier ikke at alle alenemødre er billige, men en alenemor som sjekker opp og ligger med en ny mann timer etter å ha møtt ham er sannsynligvis svært billig. - Hun er alenemor og forteller deg at hun ikke er ute etter et forhold. Hun lyver for å holde deg på kroken. Hun vet at hun har lav verdi på kjøttmarkedet fordi menn har en naturlig aversjon mot å forplikte seg til tilfeldige unger som tilhører en tøs av et kvinnfolk. Hun må følgelig lyve for å øke sin verdi i dine øyne. Hun har en klar agenda, hun er falsk, og du kan nå anta at stort sett alt hun sier til deg er ment for å oppnå målsetningen om din forpliktelse til henne. - Etter kort tid forteller hun deg at hun har følelser for deg. Dette er også løgn. Sannheten er at hun opplever deg som grei nok, og hun tolererer deg for å få tilgang til lommeboka di. Det er imidlertid viktig for henne at du får følelser for henne slik at du opplever en emosjonell forpliktelse til henne og ungen. Dette er målsetningen med spillet hennes. Du må bli forsørger for henne og ungen. - Hun lar deg betale for all underholdning, og gir deg med dette et innblikk i målsetningen med selve interaksjonen, og hvordan en fremtid med henne ville blitt. - Hun er ikke emosjonelt forpliktet til deg (har andre menn), men forlanger at du skal være emosjonelt forpliktet til henne, og spiller gjerne på skyldfølelse for å få dette til. Hun skylder på deg, og gir seg selv en offerrolle (føler seg brukt). Sannheten er at hun har brukt deg fra første stund, og hun har prøvd å lure deg inn i et abonnement på henne og ungen hennes. Hennes neste steg var antageligvis å forsegle din forpliktelse ved å "tilfeldigvis" la deg smelle henne på tjukka. Hun er en snylter, hun eier ikke skam, hun bruker sex aktivt for å fange menn, hun lyver for å holde menn på kroken og utvikle følelser for henne, hun manipulerer menn med skyldfølelse og sin egen offerposisjonering for å kontrollere dem, og du kan være sikker på at så godt som alt hun har fortalt deg er løgn og en del av spillet. Hun har sannsynligvis også ligget med andre i perioden dere har kjent hverandre, noe jeg antar du ikke har gjort. Hun fremstår som en total klisjé, og adferdsmønseret er svært lett gjenkjennelig. Du må aldri involvere deg med slike damer. Bruk og kast, eller hold deg unna. I korte trekk er spillet hun følger slik: 1. Hun gjør mannen interessert ved å gi ham sex tidlig. Han kommer tilbake for å få mer. 2. Hun skryter av ham, forteller hvor spesiell han er, hvor lik han er henne, hvor mye han betyr for henne, skryter av sexen, kroppen hans, hans maskuline sider, etc, bygger selvtillitten hans og får ham til å føle seg som en ekte mann når han er med henne. Dette styrker hans emosjonelle tilknytning til henne. Dette trinnet er også kjent som "love bombing" (google det, du kommer til å kjenne deg igjen). 3. Hun ser etter sympati, og gir seg selv offerroller for å se hvordan han reagerer. Triste historier om barndommen, voldtekt, hvor slem eksen var, selvmordstanker, etc er alle gjengangere. Historiene kan naturligvis være sanne, eller basert på sannhet, men de fortelles med intensjon om å bygge en sterkere emosjonell tilknytning og fremstille seg selv som et offer han må bry seg om. 4. Når hun har bygget opp hans emosjonelle tilknytning kan hun begynne å spille på skyldfølelse for å styre ham. En mann som bryr seg om ei dame aksepterer lettere hennes offerrolle, og får lett dårlig samvittighet ovenfor henne. Han kan med andre ord kontrolleres, hvilket er hva hun prøvde på da du dumpet henne. Nei, hun hadde ikke følelser for deg, og hun har allerede ligget med 5 forskjellige menn siden sist dere så hverandre. Hun er falsk og tilfører ingen verdi i livet ditt - kun risiko. Du bør kutte henne fullstendig ut. Og nå som du vet hvem hun egentlig er, kan du også lettere legge følelsene bak deg. Bare hyggelig 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Hadde hu virkelig følelser?Her er de røde flaggene som du gjør lurt i å bite deg merke i til neste gang:- Hun sjekket deg opp. Antyder at hun er mer aggressiv og løsere på tråden enn andre damer. Jeg ville allerede her antatt at hun var alenemor. At ei dame sjekker deg opp er naturligvis ikke alltid et dårlig tegn. Men sammen med alt annet, tegner denne atferden et entydig bilde av henne. - Hun ligger med deg et par timer etter å ha møtt deg. Indikerer det samme som for punktet over, men i langt høyere grad. - Etter å ha ligget med deg forteller hun deg at hun er alenemor, og du vet allerede at hun er løs på tråden. Sammen med punktene over antyder dette at hun også har andre menn, og hun har antageligvis hatt flere sexpartnere den siste måneden enn du har hatt de siste par åra. Du kan nå anta at hun er ei billig tøs. Jeg sier ikke at alle alenemødre er billige, men en alenemor som sjekker opp og ligger med en ny mann timer etter å ha møtt ham er sannsynligvis svært billig. - Hun er alenemor og forteller deg at hun ikke er ute etter et forhold. Hun lyver for å holde deg på kroken. Hun vet at hun har lav verdi på kjøttmarkedet fordi menn har en naturlig aversjon mot å forplikte seg til tilfeldige unger som tilhører en tøs av et kvinnfolk. Hun må følgelig lyve for å øke sin verdi i dine øyne. Hun har en klar agenda, hun er falsk, og du kan nå anta at stort sett alt hun sier til deg er ment for å oppnå målsetningen om din forpliktelse til henne. - Etter kort tid forteller hun deg at hun har følelser for deg. Dette er også løgn. Sannheten er at hun opplever deg som grei nok, og hun tolererer deg for å få tilgang til lommeboka di. Det er imidlertid viktig for henne at du får følelser for henne slik at du opplever en emosjonell forpliktelse til henne og ungen. Dette er målsetningen med spillet hennes. Du må bli forsørger for henne og ungen. - Hun lar deg betale for all underholdning, og gir deg med dette et innblikk i målsetningen med selve interaksjonen, og hvordan en fremtid med henne ville blitt. - Hun er ikke emosjonelt forpliktet til deg (har andre menn), men forlanger at du skal være emosjonelt forpliktet til henne, og spiller gjerne på skyldfølelse for å få dette til. Hun skylder på deg, og gir seg selv en offerrolle (føler seg brukt). Sannheten er at hun har brukt deg fra første stund, og hun har prøvd å lure deg inn i et abonnement på henne og ungen hennes. Hennes neste steg var antageligvis å forsegle din forpliktelse ved å "tilfeldigvis" la deg smelle henne på tjukka. Hun er en snylter, hun eier ikke skam, hun bruker sex aktivt for å fange menn, hun lyver for å holde menn på kroken og utvikle følelser for henne, hun manipulerer menn med skyldfølelse og sin egen offerposisjonering for å kontrollere dem, og du kan være sikker på at så godt som alt hun har fortalt deg er løgn og en del av spillet. Hun har sannsynligvis også ligget med andre i perioden dere har kjent hverandre, noe jeg antar du ikke har gjort. Hun fremstår som en total klisjé, og adferdsmønseret er svært lett gjenkjennelig. Du må aldri involvere deg med slike damer. Bruk og kast, eller hold deg unna. I korte trekk er spillet hun følger slik: 1. Hun gjør mannen interessert ved å gi ham sex tidlig. Han kommer tilbake for å få mer. 2. Hun skryter av ham, forteller hvor spesiell han er, hvor lik han er henne, hvor mye han betyr for henne, skryter av sexen, kroppen hans, hans maskuline sider, etc, bygger selvtillitten hans og får ham til å føle seg som en ekte mann når han er med henne. Dette styrker hans emosjonelle tilknytning til henne. Dette trinnet er også kjent som "love bombing" (google det, du kommer til å kjenne deg igjen). 3. Hun ser etter sympati, og gir seg selv offerroller for å se hvordan han reagerer. Triste historier om barndommen, voldtekt, hvor slem eksen var, selvmordstanker, etc er alle gjengangere. Historiene kan naturligvis være sanne, eller basert på sannhet, men de fortelles med intensjon om å bygge en sterkere emosjonell tilknytning og fremstille seg selv som et offer han må bry seg om. 4. Når hun har bygget opp hans emosjonelle tilknytning kan hun begynne å spille på skyldfølelse for å styre ham. En mann som bryr seg om ei dame aksepterer lettere hennes offerrolle, og får lett dårlig samvittighet ovenfor henne. Han kan med andre ord kontrolleres, hvilket er hva hun prøvde på da du dumpet henne. Nei, hun hadde ikke følelser for deg, og hun har allerede ligget med 5 forskjellige menn siden sist dere så hverandre. Hun er falsk og tilfører ingen verdi i livet ditt - kun risiko. Du bør kutte henne fullstendig ut. Og nå som du vet hvem hun egentlig er, kan du også lettere legge følelsene bak deg. Bare hyggelig Er nok beste svaret jeg kunne fått, er jo litt trist med tanke på at hu er så pen og ser uskyldig ut. Jeg antar du er kvinne med tanke på all kunnskapen du har, jeg hadde aldri klart og kommet meg til det selv. Setter stor pris på svaret ditt. Anonymous poster hash: bfc91...a57 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå