Fotoskrulla Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Star in the rain Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Star in the rain Et bilde jeg tok med mobilen i kveld. Kunne blitt kult med litt høyere kvalitet kanskje? Se bildet Artig bilde lady. Ikke alltid mulig at få beste kvalitet. Jeg tar mange goe bilde med mobil, men då i bedre lys. Hilsen Lord Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Star in the rain Et bilde jeg tok med mobilen i kveld. Kunne blitt kult med litt høyere kvalitet kanskje? Se bildet Artig bilde lady. Ikke alltid mulig at få beste kvalitet. Jeg tar mange goe bilde med mobil, men då i bedre lys. Hilsen Lord Leif Lady Star då, in rain Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Star in the rain Et bilde jeg tok med mobilen i kveld. Kunne blitt kult med litt høyere kvalitet kanskje? Se bildet Artig bilde lady. Ikke alltid mulig at få beste kvalitet. Jeg tar mange goe bilde med mobil, men då i bedre lys. Hilsen Lord Leif Lady Star då, in rain And you are the King of bad weather? Takk for kommentar Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Star in the rain Et bilde jeg tok med mobilen i kveld. Kunne blitt kult med litt høyere kvalitet kanskje? Se bildet Artig bilde lady. Ikke alltid mulig at få beste kvalitet. Jeg tar mange goe bilde med mobil, men då i bedre lys. Hilsen Lord Leif Lady Star då, in rain And you are the King of bad weather? Takk for kommentar Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Er nokk slik lady H... Helene, King of bad weather, but now little sun ? From yesterdays rain, cold and little snow and than ice on streets ? Hilsen Lord Leif ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Dette blir vel essensen i Janis Joplin's låt oh lord will you buy me a Mercedes Benz. Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg