Gå til innhold

Ati vs nivida?


Deal!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:lol: Er det mulig ? Kan du seriøst ikke se de topicene som er rundtomkring her??

 

Anyway, akkurat nå er det beste kjøpet FX5900 non-pro på komplett til 2195 :thumbup:

Litt dyrere enn ditt budsjett men tror nok du klarer å presse ut litt til ;)

:thumbs: Seriøst Nvidia sine kort sliter som pokker med DirectX9 ytelse noe som er vitalt i alle nye og kommende spill......og jeg er ellers HELT enig med MistaPi

 

Jeg ville UTEN TVIL gått for Radeon 9800 pro det er det beste kortet du kan be om med FULL støtte for DirectX9 og med dette kortet går spill som Half-Life2 og Doom3 som en DRØM

Lenke til kommentar
:lol: Er det mulig ? Kan du seriøst ikke se de topicene som er rundtomkring her??

 

Anyway, akkurat nå er det beste kjøpet FX5900 non-pro på komplett til 2195 :thumbup:

Litt dyrere enn ditt budsjett men tror nok du klarer å presse ut litt til ;)

:thumbs: Seriøst Nvidia sine kort sliter som pokker med DirectX9 ytelse noe som er vitalt i alle nye og kommende spill......og jeg er ellers HELT enig med MistaPi

 

Jeg ville UTEN TVIL gått for Radeon 9800 pro det er det beste kortet du kan be om med FULL støtte for DirectX9 og med dette kortet går spill som Half-Life2 og Doom3 som en DRØM

Du burde tenke over at ting er rett før du skriver :angry:

 

Doom3 er Open GL,og der går Nvidia kort en smule bedre en ATI kort...

 

til trådstarter...

 

Visst du vil ha mest for penga,så er GF FX5900 non ultra ett godt valg...er lett og klokke og :D

 

visst du ikke kan overstige budsjettet med 195kr så kan du jo velge Nvidia 5700ultra eller Radeon 9600XT,de yter ca like bra...ene kortet bedre til ett spill og motsatt..så det er egentlig bare hva du selv foretrekker av merkene,du blir ikke skuffet uansett! alle korta er bra...til vanlig bruk merker du nok ikke forskjell på de engang...velg det merke du selv liker så blir du nok fornøyd :thumbs:

 

Håper det hjalp litt

 

Rusher

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
med dette kortet går spill som Half-Life2 og Doom3 som en DRØM

Enig ang. Halflife2, men spill som Doom3 ligger jo Radeon kortene langt bak på ytelse.Iallefall etter siste tester jeg så på tomshardware, ytelsen er jo nesten dobbelt så god på FX kortene. og disse kjører også OpenGl myye bedre.

Endret av Yidaki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...