Deal! Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt skjermkort. Det skal brukes en god del til spilling,men jeg har ikke tenkt å bruke mer en 2000kroner! Ati elr nivida? noen gode forslag? Produsent ? Takker For Alle Svar Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 1: ATI 2: Radeon 9600 pro eller 9600XT (sistnevnte er best) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det mulig ? Kan du seriøst ikke se de topicene som er rundtomkring her?? Anyway, akkurat nå er det beste kjøpet FX5900 non-pro på komplett til 2195 Litt dyrere enn ditt budsjett men tror nok du klarer å presse ut litt til Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Presser man på litt til får man Radeon 9800 til 2329,- Endret 4. desember 2003 av MistaPi Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det mulig ? Kan du seriøst ikke se de topicene som er rundtomkring her?? Anyway, akkurat nå er det beste kjøpet FX5900 non-pro på komplett til 2195 Litt dyrere enn ditt budsjett men tror nok du klarer å presse ut litt til Seriøst Nvidia sine kort sliter som pokker med DirectX9 ytelse noe som er vitalt i alle nye og kommende spill......og jeg er ellers HELT enig med MistaPi Jeg ville UTEN TVIL gått for Radeon 9800 pro det er det beste kortet du kan be om med FULL støtte for DirectX9 og med dette kortet går spill som Half-Life2 og Doom3 som en DRØM Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 MistaPi skrev at 9800np koster 2300....ikke pro utgaven, skal du ha den må du nåkk over 3000 ( hvet at powercolor sitt koster 2800, men da må du ha en ny vifte til ca 400...den vifta som er på powercolor sine kort ryker men en gang.) Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Er det mulig ? Kan du seriøst ikke se de topicene som er rundtomkring her?? Anyway, akkurat nå er det beste kjøpet FX5900 non-pro på komplett til 2195 Litt dyrere enn ditt budsjett men tror nok du klarer å presse ut litt til Seriøst Nvidia sine kort sliter som pokker med DirectX9 ytelse noe som er vitalt i alle nye og kommende spill......og jeg er ellers HELT enig med MistaPi Jeg ville UTEN TVIL gått for Radeon 9800 pro det er det beste kortet du kan be om med FULL støtte for DirectX9 og med dette kortet går spill som Half-Life2 og Doom3 som en DRØM Du burde tenke over at ting er rett før du skriver Doom3 er Open GL,og der går Nvidia kort en smule bedre en ATI kort... til trådstarter... Visst du vil ha mest for penga,så er GF FX5900 non ultra ett godt valg...er lett og klokke og visst du ikke kan overstige budsjettet med 195kr så kan du jo velge Nvidia 5700ultra eller Radeon 9600XT,de yter ca like bra...ene kortet bedre til ett spill og motsatt..så det er egentlig bare hva du selv foretrekker av merkene,du blir ikke skuffet uansett! alle korta er bra...til vanlig bruk merker du nok ikke forskjell på de engang...velg det merke du selv liker så blir du nok fornøyd Håper det hjalp litt Rusher Endret 4. desember 2003 av Rusher Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) med dette kortet går spill som Half-Life2 og Doom3 som en DRØM Enig ang. Halflife2, men spill som Doom3 ligger jo Radeon kortene langt bak på ytelse.Iallefall etter siste tester jeg så på tomshardware, ytelsen er jo nesten dobbelt så god på FX kortene. og disse kjører også OpenGl myye bedre. Endret 4. desember 2003 av Yidaki Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Yidaki, du har nok rett. Hvis dere leser testen på hardocp.com så viser det det samme. Virker som om ATi sliter med Doom3, MEN spillet er jo tross alt ikke ute, og det er ikke Hal Life2 heller, eller S.T.A.L.K.E.R eller Far Cry... Vi kan ikke vite noe før spillene er ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå