stian123 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei! Jeg laster ned en del sanger fra nettet og i det siste har nesten alle sangene sånn at de stopper opp og lager en forferdelig lyd. Spiller sangene i WinAMP og jeg ser at sangen stopper opp, så det er ikke i sangen men noe som gjør at den stopper opp... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Noen svar? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 har opplevd det samme jeg og. tror det er sangene det er noe i veien med, for hos meg ( i WMP) kommer det en forferdelig skrikende lyd, men sangen fortsetter.. det er bare å slette og prøve på nytt Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg kjenner til dette... Det er platebransjen som er litt pissed, og legger ut fucka sanger Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Jeg kjenner til dette...Det er platebransjen som er litt pissed, og legger ut fucka sanger Ja, det har jeg også tenkt på... Endret 3. desember 2003 av stian123 Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg hadde også et par sånna sanger.. men jeg bytta bare DL program fra K-lite til DC++... Det hjalp.. Tror det har noe med kopisperra og hvilke program de blir rippa med Endret 4. desember 2003 av Duplo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå