Devil-Teddy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har et NF7 kort som skrur seg av etter 1-5 min (med normalt windows bruk)vis jeg setter CPU volt over 1.7. Ringte til Digital-Impuls i Oslo for og reklamere men de sa at vis det fungerte fint med normal VOLT hadde jeg ikke no rett til og reklamere! Er dette riktig? Noen som har hørt om noe lignende eller vet hva det er? Setter STOR pris på alle svar! Lenke til kommentar
kr!ss Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har og NF7-S v2.0 kortet, og jeg har (nesten) samme problemet. Pcen slår seg av når cpu er 45 grader.? I bios har jeg stilt in warning på 80 og shutdown temperature på 110. lavere en dette å pcen starter bare ved minus grader. Omtrent samma problem? Tror i vertfall den ulyden som kommer eterpå indikerer noe med temperatur. (ulende tone en høy å en lav.) Hater kortet mitt meg eller? Noken som har løsning på problemet? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ball, sjekk nb vifta di! Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 På tide å oppgradere bios???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå