Alexden2joak Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Heisan nå er det sån att jeg nettopp fått igang AAP igjen etter att det har vært på pause. Fikk brev om att jeg fikk en dagsats på 712kr og så fikk jeg to utbetalinger, først den ene som var mandag den 13.03 og så fikk jeg en annen utbetaling tirsdag den 14:03. Jeg fikk 712kr - 126kr som er skatten, og fikk da utbetalt 586kr to dager etter hverandre. Men på vedtaket så står det att disse pengene er fra: 23.02.2017 - 26.02.2017 (586kr) og 27.02.2017 - 12.03.2017 (586kr) Det jeg lurer på er om jeg da daglig får utbetalt 586kr i AAP eller hvordan virker dette? Fikk jo som sagt 586 to dager etter hverandre og venter penger idag men det har ikke kommet noe. Har jeg missforstått dette? Får jeg penger 586kr hver dag eller gjelder dem pengene en viss periode helt til jeg får nye. Står ikke noe mer om dette på NAV, så lurte på om noen kan hjelpe meg og forstå dette. Noen andre som får daglige utbetalinger? Stod att jeg fikk 712 i dagsats på vedtaket jeg fikk i posten. Noen dyktige som kan hjelpe meg forstå dette, får jeg penger utbetalt hver dag om det stod 712kr i dagsats? Stor klem til deg som hjelper meg og forstå! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Det er to forskjellige perioder ser du, men virker litt rart. Man får penger hver 14. dag når man går på AAP. Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2017 Det er to forskjellige perioder ser du, men virker litt rart. Man får penger hver 14. dag når man går på AAP. Nav pleier og dele opp betalingene mine siden jeg er flink til og sløse penger. Kan det stemme att jeg får 15,000kr i AAP per månde? Står på papirene mine att jeg får en dagsats på 712kr, og jeg fikk jo 568kr på mandagen og tirsdagen, men ikke noe idag, ihvertfall ikke enda. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Du skal sende meldekort hver 14. dag og får da penger noen dager etter at de har motatt meldingen Du må spørre NAV hvorfor du fikk så lite utbetalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå