akelbo Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Pek-og-klikk-klassikerens nyversjon lanseres om en måned.Full Throttle Remastered har fått slippdato Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Endelig Blir gøy å spille igjennom denne klassikeren igjen. 2 Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Aner ikke hvor mange ganger jeg har spilt gjennom dette, men blir hvertfall 2 ganger til! 1 Lenke til kommentar
ChipmunkOW Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Fuck yeah, en 20 år gammel drøm gikk nettopp i oppfyllelse. Lytter fremdeles til The Gone Jackals i ny og ne. Mangler bare en oppfølger nå, helst med de samme stemmeskuespillerne (hei Mark Hamill). Likevel, julen kom tidlig i år gitt woop woop!! Endret 15. mars 2017 av ChipmunkOW 2 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 YES!!!1111 "Whenever I smell asphalt..... I think of Maureen. That's the last sensation I had before I blacked out...." Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Fuck yeah, en 20 år gammel drøm gikk nettopp i oppfyllelse. Lytter fremdeles til The Gone Jackals i ny og ne. Mangler bare en oppfølger nå, helst med de samme stemmeskuespillerne (hei Mark Hamill). Likevel, julen kom tidlig i år gitt woop woop!! Haha ja jeg lytter også fortsatt til Gone Jackals - vi dro flere av låtene deres den tiden vi hadde kompisband Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 "My cane!" "You'll need more than a cane when I'M through with you" Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Konge! Gleder meg allerede. You know what might look better on your nose? The BAR! 1 Lenke til kommentar
Knuttaha Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Hvorfor skapes det ikke slike spill lengre? 90-tallet var jo full av disse klassikerne som folk vil ha tilbake. 1 Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hvorfor skapes det ikke slike spill lengre? 90-tallet var jo full av disse klassikerne som folk vil ha tilbake. Sant nok. Full Throttle og Grim Fandango er utvilsomt mine all-time favoritter i adventure-sjangeren. Det var ingen som kunne slå LucasArts når de var på sitt beste. Om du ikke allerede vet om det, så bør du sjekke ut Thimbleweed Park, som kommer ut 30. mars. (dvs, neste uke) Det ser ut som det mest lovende adventure-spillet jeg har sett siden LucasArts la ned. Det er bl.a. Ron Gilbert (best kjent for Monkey Island-spillene) som står bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå