Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

problemer med min mor

Anbefalte innlegg

bor hjemme hos min mor, og har gjort det i 5-6 år etter jeg måtte selge leiligheten min

er en voksen mann, og det har til nå gått forholdsvis greit, vi krangler av og til, men vi skværer opp med en pizza og noen øl som regel

nå i det siste har jeg merket at min mor har begynt å bli irritert ut av det blå, hun maser og klager

enten det er å komme meg ut eller å klippe neglene mine så tar det ingen ende

i det siste har hun blitt god venn med ei dame fra jobben og de har ofte gått ut for å drikke på byen

, og hver gang de er ute, blir hun utrolig full og tar med menn hjem, er utrolig kleint på morgenstunden å spise speilegg med disse besøkene

føler meg lite tilfreds, men har ikke noen plass å gå..  noen ideer om hva jeg kan gjøre eller si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har vel ikke noe du kan si..

Det et hennes hus, og hennes valg om ho vil ta med menn hjem.

Du kan jo snakke med henne, men å kreve noe virker latterlig. Vil du droppe krangel og kleine morgenstunder så får du flytte ut. ;)

- Christian Thorkildsen

EDIT: ref. siggen din

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvor du vil, din mor har jo lov til å gjøre hva hun ønsker.     Da jeg bodde hjemme for mange herrens år siden var det noe av det samme, tilfeldig mannfolkbesøk og sånt.   Men ærlig talt så var det jo ikke noe jeg kunne gjøre med eller falle meg inn å si "Jeg vil ikke ha noe av disse mannfolkbesøka".   Og jeg flytta jo ut til slutt.   Vet ikke hvordan situasjonen din er økonomisk da.   Om bare å leie er aktuelt, så er det vel bare å se om du kan finne et billig sted å leie.  

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Hvorfor "måtte" du selge leiligheten din??

Så hvor gammel er du?

Og hvorfor bor du fremdeles hjemme hos moren din?

Er 37 år, bor hjemme hos min mor da jeg måtte selge min leilighet

ble kastet ut av boretslaget, da jeg nådde tredje advarsel var det nok

Lenke til kommentar

i det siste har hun blitt god venn med ei dame fra jobben og de har ofte gått ut for å drikke på byen

, og hver gang de er ute, blir hun utrolig full og tar med menn hjem, er utrolig kleint på morgenstunden å spise speilegg med disse besøkene

Så lenge det ikke er snakk om mer enn en mann av gangen så går det vel greit?

Spørsmålet her handler vel mye om økonomien din, har du råd til å flytte?

Så har vi "avhengighetssyndromet", er du kanskje litt der at du faktisk ikke klarer å dytte deg selv i rompa fordi det har blitt behagelig å bo hjemme? Mange har dette syndromet selv om de klager rumpa av seg og mer eller mindre hater alt ved å bo hjemme hos mor.

Det kan hende moren din også har et litt større "plassbehov" enn tidligere. Hun trenger å være seg selv uten å ta hensyn og det manifesterer seg i irritasjon og kjedelig oppførsel.

Men inni alt du skriver så kan det se ut som at hun brygger på et alkoholproblem som også gir en del slike utfall som du beskriver.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1658682

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Så hvor gammel er du?

Og hvorfor bor du fremdeles hjemme hos moren din?

Er 37 år, bor hjemme hos min mor da jeg måtte selge min leilighet

ble kastet ut av boretslaget, da jeg nådde tredje advarsel var det nok

Det virker som det skjer ofte da, at noen blir kastet ut. En fyr på jobben måtte også selge leiligheten sin fordi han ble kastet ut av borettslaget. Håper det ordner seg, men du har vel en del penger da du har solgt? Lei et sted å bo til du finner noe å kjøpe.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Det skjer ikke ofte at noen blir kastet ut. I borettslag så må man ta hensyn og man må være ganske hensynsløs for at det skal bli konsekvenser. Borettslag er ikke for folk som vil dundre med musikk og løpe naken i hagen.

Jeg spilte aldri høy musikk eller løpte naken i hagen

men de klagde på hvilke folk jeg hadde med meg hjem, noe jeg mener de ikke har noe med å gjøre

de klagde også på lukt, men allle har jo sin egen lukt mener nå jeg da, hva skjedde med den frie verden lisom

redigering: jeg tapte en del penger da jeg måtte selge leiligheten, så økonomien er ikke noe å skryte av akkurat

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...