Gjest Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 bor hjemme hos min mor, og har gjort det i 5-6 år etter jeg måtte selge leiligheten min er en voksen mann, og det har til nå gått forholdsvis greit, vi krangler av og til, men vi skværer opp med en pizza og noen øl som regel nå i det siste har jeg merket at min mor har begynt å bli irritert ut av det blå, hun maser og klager enten det er å komme meg ut eller å klippe neglene mine så tar det ingen ende i det siste har hun blitt god venn med ei dame fra jobben og de har ofte gått ut for å drikke på byen , og hver gang de er ute, blir hun utrolig full og tar med menn hjem, er utrolig kleint på morgenstunden å spise speilegg med disse besøkene føler meg lite tilfreds, men har ikke noen plass å gå.. noen ideer om hva jeg kan gjøre eller si? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Du har vel ikke noe du kan si.. Det et hennes hus, og hennes valg om ho vil ta med menn hjem. Du kan jo snakke med henne, men å kreve noe virker latterlig. Vil du droppe krangel og kleine morgenstunder så får du flytte ut. - Christian Thorkildsen EDIT: ref. siggen din Endret 15. mars 2017 av Snusmumr1kk1 2 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Bare ett tegn på din mor har fått en ny vår, og det er på tide å flytte hjemmefra igjen. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Ser ikke helt hvor du vil, din mor har jo lov til å gjøre hva hun ønsker. Da jeg bodde hjemme for mange herrens år siden var det noe av det samme, tilfeldig mannfolkbesøk og sånt. Men ærlig talt så var det jo ikke noe jeg kunne gjøre med eller falle meg inn å si "Jeg vil ikke ha noe av disse mannfolkbesøka". Og jeg flytta jo ut til slutt. Vet ikke hvordan situasjonen din er økonomisk da. Om bare å leie er aktuelt, så er det vel bare å se om du kan finne et billig sted å leie. Endret 16. mars 2017 av Smirnoff Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Skaff deg egen leilighet 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg hadde heller sovet på en parkbenk enn å være vitne til noe sånt. Kom deg ut! 3 Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Så hvor gammel er du? Og hvorfor bor du fremdeles hjemme hos moren din? 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvorfor "måtte" du selge leiligheten din?? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvorfor "måtte" du selge leiligheten din?? Så hvor gammel er du? Og hvorfor bor du fremdeles hjemme hos moren din? Er 37 år, bor hjemme hos min mor da jeg måtte selge min leilighet Hvorfor "måtte" du selge leiligheten din?? ble kastet ut av boretslaget, da jeg nådde tredje advarsel var det nok Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvorfor "måtte" du selge leiligheten din?? ble kastet ut av boretslaget, da jeg nådde tredje advarsel var det nok Tror vi fant grunnen til at mora er sur. Malerifaen: Tolk dette som tredje advarsel fra mora di og flytt ut. Anonymous poster hash: d4384...4e8 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 i det siste har hun blitt god venn med ei dame fra jobben og de har ofte gått ut for å drikke på byen , og hver gang de er ute, blir hun utrolig full og tar med menn hjem, er utrolig kleint på morgenstunden å spise speilegg med disse besøkene Så lenge det ikke er snakk om mer enn en mann av gangen så går det vel greit? Spørsmålet her handler vel mye om økonomien din, har du råd til å flytte? Så har vi "avhengighetssyndromet", er du kanskje litt der at du faktisk ikke klarer å dytte deg selv i rompa fordi det har blitt behagelig å bo hjemme? Mange har dette syndromet selv om de klager rumpa av seg og mer eller mindre hater alt ved å bo hjemme hos mor. Det kan hende moren din også har et litt større "plassbehov" enn tidligere. Hun trenger å være seg selv uten å ta hensyn og det manifesterer seg i irritasjon og kjedelig oppførsel. Men inni alt du skriver så kan det se ut som at hun brygger på et alkoholproblem som også gir en del slike utfall som du beskriver. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1658682 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Hvorfor "måtte" du selge leiligheten din?? Så hvor gammel er du? Og hvorfor bor du fremdeles hjemme hos moren din? Er 37 år, bor hjemme hos min mor da jeg måtte selge min leilighet Hvorfor "måtte" du selge leiligheten din?? ble kastet ut av boretslaget, da jeg nådde tredje advarsel var det nok Det virker som det skjer ofte da, at noen blir kastet ut. En fyr på jobben måtte også selge leiligheten sin fordi han ble kastet ut av borettslaget. Håper det ordner seg, men du har vel en del penger da du har solgt? Lei et sted å bo til du finner noe å kjøpe. Endret 16. mars 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Det skjer ikke ofte at noen blir kastet ut. I borettslag så må man ta hensyn og man må være ganske hensynsløs for at det skal bli konsekvenser. Borettslag er ikke for folk som vil dundre med musikk og løpe naken i hagen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Det skjer ikke ofte at noen blir kastet ut. I borettslag så må man ta hensyn og man må være ganske hensynsløs for at det skal bli konsekvenser. Borettslag er ikke for folk som vil dundre med musikk og løpe naken i hagen. Jeg spilte aldri høy musikk eller løpte naken i hagen men de klagde på hvilke folk jeg hadde med meg hjem, noe jeg mener de ikke har noe med å gjøre de klagde også på lukt, men allle har jo sin egen lukt mener nå jeg da, hva skjedde med den frie verden lisom redigering: jeg tapte en del penger da jeg måtte selge leiligheten, så økonomien er ikke noe å skryte av akkurat Endret 16. mars 2017 av Gjest Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvis du vil ha frihet så flytter du ikke inn i et borettslag. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 hva skjedde med den frie verden lisom Den forsvant da du kjøpte leilighet i BRL. Forsøk avsidesliggende enebolig neste gang. Anonymous poster hash: d4384...4e8 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvis du vil ha frihet så flytter du ikke inn i et borettslag. det får da være grenser synes nå jeg Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Det skal jeg ikke si meg uenig i Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvis du vil ha frihet så flytter du ikke inn i et borettslag. det får da være grenser synes nå jeg Det syntes åpenbart naboene dine og. Anonymous poster hash: d4384...4e8 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Sikker på at det er din mor som er problemet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå