Gå til innhold

Intellimouse 4.0 meg tråd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du driver mye med spilling trur jeg 3.0 versionen er et bedre valg, kjøpte nettop den musa fra komplett og merka at hjulet med den nye tilt wheel funksjonen egner seg veldig dårlig i spill siden du skifter våpen bare du såvidt er borti hjulet, den derre sidelengs scroll saken slo jeg av etter 5min da den hengte seg opp og scrollet sidlengs hele tiden. Bortsett fra dette er musa kjempe god, den sitter som støpt i hånden og er veldig presis, forhåpentligvis vil det komme en patch\programm som fikser det med hjulet :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei, såklart ikke. Du ønsker deg en Intellimouse v3.0 med tråd til jul. :)

Eller ikke. Man ønsker seg ikke g-force ti4200 når man har FX kortene...hvis man er ute etter det beste.

 

Intellimouse 4.0 er svinaktig god å holde på, formen er ubeskrivelig digg, og den er en kløpper i spill. Den har jo også 1200dpi vettu :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd 4.0, så det kan godt være at den er digg. v3.0 er den beste pc-musen (haha, ikke noe koffert her i gården) jeg har satt klåfingrene i, iallefall.

(og jeg har prøvd mange pc-mus)

 

Nå har jeg klart å delvis gnøkke skrollehjulet¹, så jeg ser ikke bortifra at det blir en 4.0 på meg også snart. Får bare daffe ned på Komplott og prøve den litt først.

 

[¹] Tips til andre 3.0-eiere: Ikke skroll samtidig som du trykker hjulet ned (altså, klikker med det). Resultatet blir stygge lyder og et ikke fullt så fint skrollehjul. :/

Lenke til kommentar

jeg har ikke noe problem med at tilt-funksjonen henger seg opp, men jeg har ikke prøvd mye i spill heller da.

Men jeg vil ikke tro den er noe særlig å bruke i spill, siden scroll-hjulet er trinnløst, og dermed vil det kanskje være litt vanskelig å skifte våpen fort uten å rulle forbi. Dessuten er kanskje hjulet litt for følsomt, slik at det skal veldig lite til for å skifte våpen.

Lenke til kommentar
JEg skjønner ikkehysteriet om hvem som har mest dpi.. vet du.. det er vanesak.. jeg treffer bedre med en intelli 3.0 enn mx 700 og 500

Alt er vanesak.. du som lurer på om og kjøpe intelli 4 eller 3.. kjøp 3.. det er en vaneska det pog holde musa.. gi den par uker innvending

Skjønner du ikke det? Vel, hysteri, og hysteri. Hvis man vil ha musa med best oppløsning, så kjøper man den med best oppløsning. I dette tilfellet blir det 4.0, vel bortsett fra razor musene da, men de går vist i stykker bare man tenker på dem.

 

Grunnen til at du treffer bedre med 3.0 enn MX500, kan være fordi du er vant til musa, kanskje du har den, og bare har prøvd så smått å spille med MX500 fordi en kamerat av deg har den? Du sa det selv, alt er en vanesak, og jeg tror man kan treffe like bra om man har MX500, 3.0, eller 4.0 bare man blir vant til dem.

 

Grunnen til at JEG anbefaler 4.0 er fordi den er det nyeste tilskuddet fra Microsoft, som jeg har sagt evinnelige ganger før; det sier seg selv at Microsoft ikke lager en dårligere mus enn en mus som har vært på markedet i 1-2 år. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor du anbefaler 3.0 da vi allerede har en oppdatert versjon av den musa, nemlig 4.0.

 

Alt er en vanesak, ja det stemmer jo, men kanskje man kan ta steget videre med en mus som har bedre optisk leser, f.eks 4.0 med 1200 dpi? Hvis man blir vant til den musa kan det jo hende man blir bedre enn om man skulle ha vendt seg til 3.0?

Lenke til kommentar

QUOTE (ChalStye @ 03/12/2003 : 17:04)

hmm funker fint å scrolle med hjulet nede til meg 

 

Mulig det er små forskjeller ut og går. Jeg har iallefall gjort det litt for ofte.

(fort gjort når man spiller som eng med K43/Garand på ET)

 

Pfft, man trenger da ikke bruke scrollehjulet på ET :p Kan jo alle knappene da ;)

 

Men, hva er galt med scrollehjulet? Ingen slike hakk som den "stopper" litt på?

Lenke til kommentar

vet noen om det finnest noen patch\program som fikser det med hjulet, eller om det er noen annen måte å fikse det på? takler det ikke i spill! :cry:

Hadde venta så lenge med å kjøpe mus. Hadde lyst på v3.0, men så så jeg bilder av v4.0 og ventet litt til. Litt skuffet over hjulet :( , og bruker av og til min gamle a4 tech når jeg spiller....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...