Gluestick Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Mulighet til å legge ut Osloprøven (deres kjemi 2 tentamen)? Har noen forresten løsningsforslag til eksamen Høst 2009 og Høst 2010? 1 Lenke til kommentar
cyanid1 Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Noen som har eksamen og løsningsforslag fra 2013 og tidligere? Ja har fra 2013 om du vil ha! Veldig gjerne! 1 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Noen som har eksamen og løsningsforslag fra 2013 og tidligere? Ja har fra 2013 om du vil ha! Veldig gjerne! Send meg en e-post jeg kan sende den til. Vetikke helt hvordan jeg skal få lagt den ut her! 2 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Mulighet til å legge ut Osloprøven (deres kjemi 2 tentamen)? Har noen forresten løsningsforslag til eksamen Høst 2009 og Høst 2010? Jeg har denne også. Send meg en e-post jeg kunne ha sendt den til. 1 Lenke til kommentar
Gluestick Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Er ikke det mulig å legge prøven ut her? Eller eventuelt via pm? 1 Lenke til kommentar
Tononi Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg kom også opp i kjemi 2.. Er helt lost, vet ikke hvordan jeg skal få til dette! 1 Lenke til kommentar
tjdj007 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 @Lysbringer Hvordan gikk det med deg? Fikk 6er på Osloprøven. Bommet litt på strukturisomerer da... Tror vi brukte svaret ditt som løsningsforslag i Osloprøven Kjemi2 tenatmen? Hvilken skole går du på? 1 Lenke til kommentar
tjdj007 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 @Lysbringer Hvordan gikk det med deg? Fikk 6er på Osloprøven. Bommet litt på strukturisomerer da... Hvordan øvde du til Kjemi 2 tentamen/eksamen? 1 Lenke til kommentar
Kjemi2+R2 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 (endret) . Endret 14. mai 2017 av Kjemi2+R2 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 (endret) @Lysbringer Hvordan gikk det med deg? Fikk 6er på Osloprøven. Bommet litt på strukturisomerer da... Hvordan øvde du til Kjemi 2 tentamen/eksamen? Hei. Jeg gikk først gjennom hele boken vår i kjemi 2 (gjorde ingen oppgaver fra boken). Deretter brukte jeg Youtube og så på Frank Helle sin video om hvordan han løste Våren 2016 eksamen. Så gjorde jeg egentlig bare eksamensoppgaver! Masse lykke til! Endret 14. mai 2017 av lysbringer 1 Lenke til kommentar
Kjemi2+R2 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 (endret) @Lysbringer Hvordan gikk det med deg? Fikk 6er på Osloprøven. Bommet litt på strukturisomerer da... Hvordan øvde du til Kjemi 2 tentamen/eksamen? Hei. Jeg gikk først gjennom hele boken vår i kjemi 2 (gjorde ingen oppgaver fra boken). Deretter brukte jeg Youtube og så på Frank Helle sin video om hvordan han løste Våren 2016 eksamen. Så gjorde jeg egentlig bare eksamensoppgaver! Masse lykke til! Kunne du legge ut en fasitt, eller sende meg en fasitt/løsningsforslag på osloprøven i kjemi2 i år? Takk på forhånd. e-post: [email protected] Endret 14. mai 2017 av Kjemi2+R2 Lenke til kommentar
tjdj007 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 @Lysbringer Hvordan gikk det med deg? Fikk 6er på Osloprøven. Bommet litt på strukturisomerer da... Hvordan øvde du til Kjemi 2 tentamen/eksamen? Hei. Jeg gikk først gjennom hele boken vår i kjemi 2 (gjorde ingen oppgaver fra boken). Deretter brukte jeg Youtube og så på Frank Helle sin video om hvordan han løste Våren 2016 eksamen. Så gjorde jeg egentlig bare eksamensoppgaver! Masse lykke til! Tusen takk for svaret! Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 @Lysbringer Hvordan gikk det med deg? Fikk 6er på Osloprøven. Bommet litt på strukturisomerer da... Hvordan øvde du til Kjemi 2 tentamen/eksamen? Hei. Jeg gikk først gjennom hele boken vår i kjemi 2 (gjorde ingen oppgaver fra boken). Deretter brukte jeg Youtube og så på Frank Helle sin video om hvordan han løste Våren 2016 eksamen. Så gjorde jeg egentlig bare eksamensoppgaver! Masse lykke til! Kunne du legge ut en fasitt, eller sende meg en fasitt/løsningsforslag på osloprøven i kjemi2 i år? Takk på forhånd. e-post: [email protected] Jeg sender deg ikveld Lenke til kommentar
tjdj007 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 @Lysbringer Hvordan gikk det med deg? Fikk 6er på Osloprøven. Bommet litt på strukturisomerer da... Hvordan øvde du til Kjemi 2 tentamen/eksamen? Hei. Jeg gikk først gjennom hele boken vår i kjemi 2 (gjorde ingen oppgaver fra boken). Deretter brukte jeg Youtube og så på Frank Helle sin video om hvordan han løste Våren 2016 eksamen. Så gjorde jeg egentlig bare eksamensoppgaver! Masse lykke til! Kunne du legge ut en fasitt, eller sende meg en fasitt/løsningsforslag på osloprøven i kjemi2 i år? Takk på forhånd. e-post: [email protected] Jeg sender deg ikveld Hei, Kunne du også sende meg pliz? Takk på forhånd! [email protected] Lenke til kommentar
Lord of Evil Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 @Lysbringer Hvordan gikk det med deg? Fikk 6er på Osloprøven. Bommet litt på strukturisomerer da... Hvordan øvde du til Kjemi 2 tentamen/eksamen? Hei. Jeg gikk først gjennom hele boken vår i kjemi 2 (gjorde ingen oppgaver fra boken). Deretter brukte jeg Youtube og så på Frank Helle sin video om hvordan han løste Våren 2016 eksamen. Så gjorde jeg egentlig bare eksamensoppgaver! Masse lykke til! Kunne du legge ut en fasitt, eller sende meg en fasitt/løsningsforslag på osloprøven i kjemi2 i år? Takk på forhånd. e-post: [email protected] Jeg sender deg ikveld Hei, Kunne du også sende meg pliz? Takk på forhånd! [email protected] Heheheh lol Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 Hei, jeg prøvde å lete etter løsningsforslaget, men har mistet det! Jeg skal prøve å skaffe et nytt til imorgen. Lenke til kommentar
Kjemi2+R2 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Hei, jeg prøvde å lete etter løsningsforslaget, men har mistet det! Jeg skal prøve å skaffe et nytt til imorgen. Når som helst, det hadde vært til stor hjelp. Takk på forhånd! Endret 15. mai 2017 av Kjemi2+R2 1 Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 Hei, jeg prøvde å lete etter løsningsforslaget, men har mistet det! Jeg skal prøve å skaffe et nytt til imorgen. Når som helst, det hadde vært til stor hjelp. Takk på forhånd! Her har dere ihvertfall løsningsforslag til flere eksamen H_2015_Losningsningsforslag_Kjemi2_del1_2 (2).doc H-2013_Losningsningsforslag_Kjemi2_Del1_2_HM.doc V-2013_Losningsningsforslag_Kjemi2_Del1_2_HM.doc V-2015_Losningsningsforslag_Kjemi2_del1_2_ov (4).doc Losning_av_eksamen_kjemi2_H14 (3).docx Losning_av_eksamen_kjemi2_H16.docx Losning_av_eksamen_kjemi2_V14 (1).docx V-2016_Losningsningsforslag_Kjemi2_del1_2_IMK_OTH_ov (3).docx 3 Lenke til kommentar
kristianisabella Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Hei Lysbringer! Kunne du sendt meg løsningsforslag til Osloprøven også?? [email protected] Lenke til kommentar
LEIAVOPPTATTBRUKERNAVN Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Hei, er det noen her som har tilgang til lærersidene til Aqua 2 kjemi? Læreren min i kjemi snakket om å jobbe med eksamenssett de hadde laget som forbredelse, men nå er han ute av jobb pga. sykdom og jeg frykter han ikke blir bra igjen til eksamen neste mandag. Jeg får derfor ikke tak i de gjennom han. Har allerede gått gjennom de fleste eksamenssettene på udir.no og ser etter mer forbredelsesstoff. Hvis du ikke vil legge det ut på forumet her, kan en snill sjel evt. sende det til meg på E-mail? Laget en nå; [email protected] Takk på forhånd, -Kristine Endret 22. mai 2017 av LEIAVOPPTATTBRUKERNAVN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå