nickolas.t Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Hei, Har en T5 pickup Skal montere arbeidslys via tåkelyset, dvs. henter strøm og styring fra tåkelys og kobler så ut eksisterende tåkelys og soter glasset. Dette skal vist være en lovlig løsning for montering av arbeidslys, får vise seg ved neste EU Det jeg lurer på er om jeg kan overskride styrken på lampen med et par watt uten at det brenner ledninger eller sikringer? Tåkelyset er opprinnelig på 21W, lampen jeg har sett meg ut er denne LED lampen https://kjoretoybelysning.no/produkt/arbeidslys/led-1/uniq-25w-led-arbeidslys den er på 25W. Hva tror dere, går det greit? Er jo bare 3 usle watt det er snakk om Takk! Lenke til kommentar
h33t Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 er jo sikringen så beskytter kabelen. så så lenge du ikke setter i større skal det ikke ha noe å si Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Jeg håper virkelig ikke du har tåkelys som slår seg på ved sving.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå