akelbo Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Nintendo-dokumentar tar oss med bak kulissene.Se hvordan The Legend of Zelda: Breath of the Wild ble til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Moderatormelding Kommentarer på Gamers omtale av Zelda: BotW skal postes i tråden til omtalen, i alle fall ikke her. Samtlige innlegg er blitt fjernet eller flyttet herfra til korrekt sted. Reaksjoner på moderering skal ikke kommenteres videre i tråden her, men kan sendes til meg på PM. Generelle tibakemeldinger kan også postes i tilbakemeldingskategoriene. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Gleder meg til å se noen av disse ubrukte idéene komme i DLC. Vil og kjøre motorsykkel iHyrule.. bare fordi moro Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Ehh. Vet ikke om jeg gidder å bruke tid på å få vite hvordan man lager 6/10-spill. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Ehh. Vet ikke om jeg gidder å bruke tid på å få vite hvordan man lager 6/10-spill. Hvorfor vet du ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå