Martin Braathen Røise Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Forskere med oppsiktsvekkende funn: Millioner av boter sprer politisk propaganda og skadevare Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Egentlig ikke så oppsiktsvekkende. Kanskje et noe høyere tall enn jeg trodde, men når jeg tenker etter så er det ikke så høyt med tanke på hvordan Twitter funker. Får bare satse på at robotsjefene ikke tar helt av så det bare er roboter igjen til slutt Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Hvem bryr seg om twitter? Hva er politisk "propaganda"? I går sa en svensk minister at Umeå var en foregangskommune for håndtering av hjemvendte IS-krigere. Problemet? Umeå har aldri tatt i mot noen. Det kaller jeg snedig fremstilling. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Per Buer Skrevet 15. mars 2017 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Hvem bryr seg om twitter? Hva er politisk "propaganda"? I går sa en svensk minister at Umeå var en foregangskommune for håndtering av hjemvendte IS-krigere. Problemet? Umeå har aldri tatt i mot noen. Det kaller jeg snedig fremstilling. Sist jeg bytter støvsugerpose så slo det meg at det ofte er mange som tar opp fullstendig irrelevante emner i kommentarfeltene. Siden det er litt mer pes å bytte støvsugerpose enn det egentlig burde være, liksom. 12 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Støvsugerposer er helt innafor i dette kommentarfeltet 3 Lenke til kommentar
KaiO Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Jeg står bak en bot. Den leser twittermeldinger. Så slipper jeg. 1 Lenke til kommentar
2J37JHPB Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Welcome to the Singularity ... Lenke til kommentar
Capitalist Hippie Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Hvem bryr seg om twitter? Hva er politisk "propaganda"? I går sa en svensk minister at Umeå var en foregangskommune for håndtering av hjemvendte IS-krigere. Problemet? Umeå har aldri tatt i mot noen. Det kaller jeg snedig fremstilling. propaganda == alt som dette mystiske "vi" visstnok ikke liker noe særlig 2 Lenke til kommentar
peregil Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Fryktelig! Roboter tar jobbene våre! Nå tar de til og meg jobbene fra de som sitter i sofaen hele dagen og sprer galle ut over Internett. Hva skal stakkarene gjøre nå? Jobbe? Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Fryktelig! Roboter tar jobbene våre! Nå tar de til og meg jobbene fra de som sitter i sofaen hele dagen og sprer galle ut over Internett. Hva skal stakkarene gjøre nå? Jobbe? Kanskje gjøre noe retro greier? Hva med en timeout fra alt det digitale? Være litt gær'n å ta den helt ut å gå på besøk til noen. Helt analogt. Uten kontakt i forkant. Ja det er et sjansespill, uten tvil. Men kanskje er det verdt det? Ofte er det en liten dings på veggen nær inngangsdøren som en kan trykke på. Var helt vanlig i gamle dager. Ringeklokke heter det. Om de du besøker er hjemme eller ikke er opptatt så kommer de til døren når du trykker på den. Bare prøv selv. Men den er analog altså. Kommer ingen å åpner opp så ble det bomtur. Må ha vært mye bomturer i gamle dager? Endret 15. mars 2017 av bojangles Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Forklarer nå hvertfall hvorfor jeg har så mange følger på Twitter, hahahaha Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 16. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2017 Fryktelig! Roboter tar jobbene våre! Nå tar de til og meg jobbene fra de som sitter i sofaen hele dagen og sprer galle ut over Internett. Hva skal stakkarene gjøre nå? Jobbe? Robotene gjør seg klar til å ta over helt, det er klart. Totalt verdensherredømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå