Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Refinansiering av forbrukslån

Sofie87

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter med et gammelt forbrukslån og litt kredittkortgjeld. Renten på kredittkortet er 25% og på forbrukslånet 14,5%. Jeg vet det er lurest å betale ned på gjelden med høyeste rente, det vil si kredittkortet i denne sammenheng og dette har jeg også prøvd å gjøre. Det er alikevel mye å betale ned hver måned og jeg får heller ikke bakt denne gjelden inn i boliglånet. Jeg spør derfor om noen av dere har refinansiert et forbrukslån eller kredittkort og i tilfelle hvor er det best å gjøre dette? Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skandiabanken har bra renter, men de er ikke villige til å gi lån til folk med høye lån fra før (Har ikke refinansiering)

Jeg brukte Bank Norwegian, da de har refinanisering

Har du hus så kan du jo ta opp lån på huset for oppussing (husker ikke hva sånt heter), men bruke pengene på å bli kvitt forbrukslånene

Lenke til kommentar

Skandiabanken har bra renter, men de er ikke villige til å gi lån til folk med høye lån fra før (Har ikke refinansiering)

Jeg brukte Bank Norwegian, da de har refinanisering

Har du hus så kan du jo ta opp lån på huset for oppussing (husker ikke hva sånt heter), men bruke pengene på å bli kvitt forbrukslånene

Takk for alle svarene. Jeg fant ut at det er uforpliktende å søke om refinansiering så jeg søkte hos flere banker samtidig. Har allerede fått svar fra Bank Norwegian som kunne tilby en mye lavere rente (11%) enn de lånene jeg har som har 14,5% og 25%. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...