HitchSlap Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Heisan! Skal begynne på studier til høsten. Jeg har tenkt til å ta opp et par fag før (og har søkt og betalt for fagene), og skal ta eksamen i Juni. Fristen for å søke på studielån og stipend før høyere utdanning er 15. Mars (I morgen), men når jeg skulle søke om studielån/stipend, kom det opp at jeg måtte velge studiestedet jeg hadde kommet inn på. Fristen på å søke på studier er 15. April, og fristen på å svare er 26. Juli. Hvordan kan jeg søke på studielån/stipend innen i morgen, når jeg får svar om fire måneder? Kan noen hjelpe meg med å gå frem? Jeg ble ferdig på VGS i 2016, og har et friår nå, og skal begynne å studere til høsten. Takk! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Fristen for å søke lån og stipend for våren 2017 er i morgen. Fristen for å søke stipend for høsten 2017 er 15. november. Søknaden for høstsemesteret åpner ikke før mai/juni (om jeg husker rett). https://www.lanekassen.no/nb-NO/verktoy-og-frister/Frister-i-Lanekassen/Soknadsfrister/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå