AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Hei. Jeg og kjæresten har ikke vært helt på talefot den siste uken. Jeg har lenge vært usikker på forholdet, og lurer på om følelsene mine for henne begynne å forsvinne. Den siste uken har vi vært litt fra hverandre pga. usikkerheten min, og jeg skal innrømme at jeg ikke har vært den beste kjæresten den siste uken. Det som stopper meg fra å gjøre det helt slutt er ensomheten, og at hun er en jeg kan stole 100% på. Jeg har ganske få venner, og er redd for at det skal bli vanskelig å finne ei jeg stoler på like mye i fremtiden. Jeg tenker bare på de gode minnene vi har hatt sammen, som f.eks de gangene vi har reist sammen på ferie, alle datene vi har vært på, turene vi har vært på, fotballkampene vi har vært på... I tillegg kommer familien min veldig godt overens med henne, og jeg kommer godt overens med hennes familie. Hun har også hjulpet meg veldig når jeg har vært nedfor, og hun er den som har stilt opp for meg når det gjelder jobb og andre ting. Derfor føler jeg at det blir råttent gjort å skulle slå opp med henne etter alt hun har gjort. Samtidig savner jeg denne friheten til å kunne gjøre hva jeg vil med god samvittighet, og det å kunne gå ut på byen og flørte med damer. Vi har veldig lite sex, så dette er helt klart et savn. Jeg er en ung kar i 20-årene og har behov for mye sex. Hun er i 30-årene og har ikke behov for like mye sex. Når vi har sex, vil hun bare ha to forskjellige stillinger. Det er ærlig talt veldig kjedelig for meg, da jeg liker å eksperimentere. Vi har kanskje sex et par ganger i måneden, noe jeg synes er lite mtp. at vi bare har vært sammen i litt over 1 år. Jeg merket at sexen begynte å dabbe av etter et halvt år. Jeg er som sagt fortsatt ung, og aner ikke om jeg vil ha en så kjedelig sexliv resten av livet. Lever jo bare 1 gang. Den siste uken har vi ikke vært med hverandre en gang fordi jeg trenger å tenke. Jeg skal innrømme at det er godt å kunne gjøre det jeg vil, men samtidig føler jeg et slags savn ovenfor henne, og det er ganske ensomt. Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 43982...fce Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Hei. Det er helt vanlig at sex kvaliteten begynner og dabbe litt, samme skjer med med det forelskelse stadiet i begynnelsen som kan være helt sykt digg, før det gir seg etter 1-4 års tid. Fint at du tenker deg nøye om, her må du få virkelig snakka ut å være ærlig med henne om hva du skulle ønske kunne vært et forbedringspotensiale i forholdet. Ville så gått inni deg selv å se om det om er noe du kunne gjort annerledes for å unngå at alle dine behov som ungkar skal være så dominerende. Sex er jo egentlig ikke så viktig, men visst man føler det blir for lite intimitet så kan jo det ødelegge et forhold. Selv prøver jeg å kvele disse lystene, tankene rundt dette, å heller fokusere mer på andre ting, som feks. en hobby som jeg fyller dagene mine med. Flott om du prøver å fikse litt på omstendigheten en stund til, så du er helt sikker på om det funker for deg eller ikke. Begge må jobbe med å forbedre seg som partner. Prøv å virkelig se ting ifra hennes perspektiv, å ikke gå i fella der du bare er opptatt av dine egne behov. Man blir jo desverre aldri helt fornøyd med partneren sin, det er alltid noe som mangler. Håper det jeg sier kunne hjelpe litt, lykke til Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Hvor lenge har dere vært sammen?Trokke jeg hadde giddet så lite sex heller for resten av mitt liv. Liker ikke dr phil så fryktelig mye, men han sa en gang at man ikke burde gi 50% i forholdet, men at begge parter måtte gi 100%. Så lite sex kan bety at hun ikke gir 100%, og det kan være slitsomt i lengden, hvis man føler at man kun gir og får kun avslag tilbake. Har du snakket med henne om det? Er hun klar over at du er misfornøyd med soverommet og har litt lyst til å spre vingene og fly? Det er forresten ikke noe galt i det heller, er ikke sjeldent man ender opp i ett langvarig forhold hvor man bare rett og slett gror fra hverandre, og det er helt OK å slå opp hvis det er det du ønsker. Ikke forbli sammen med henne for hennes skyld, da burde du heller slå opp så hun kan bruke tiden sin og energien sin på noen som faktisk har lyst til å være sammen med henne og som ikke tenker så mye på andre damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå