Joachim_F Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Utviklerne av det spennende og innoverende rollespillet Fable inviterer deg til nett-prat i morgen kveld. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Oy, da må man vel begyne å tenke på hva man kanskje skal spørre om? Må idle i kanalen fra i kveld, sånn at jeg er sikra plass Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Reminder: Nå starter det. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Festlige folk de som jobber i lionhead og big blue box... ikke stivsnipper her i gården Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da var praten ferdig, fikk vi vite noe nytt eller ? (Kom litt seint) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Svarte f.....!! Gikk glipp av hele greia. Noen som har referat eller logg? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har logg, så PM meg om du er intressert... Legg ved email adressen i PM, så kan jeg sende på mail om jeg ikke er online når jeg får PM... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Stig_W: Tusen takk. Sendte pm akkurat. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Artikkelen er oppdatert med lenke til loggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg