Torhild Jansen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Regn. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Kobra i regn, tenkte jeg umiddelbart ved synes av slangen. Er ingen kjenner, så det kan godt være en pyton, eller mindre norsk slektning. Forresten; er det i hele tatt slange; hodet ikke større enn dråpen.. Et bilde som er flott i sin enkelhet. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Kobra i regn, tenkte jeg umiddelbart ved synes av slangen. Er ingen kjenner, så det kan godt være en pyton, eller mindre norsk slektning. Forresten; er det i hele tatt slange; hodet ikke større enn dråpen.. Et bilde som er flott i sin enkelhet. Takker ... "slangen" er ei grein på plommetre, uten behandling Mvh Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Tenkte på en slange jeg også... Flott bilde og godt sett! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Tenkte på en slange jeg også... Flott bilde og godt sett! Mvh Fredrik Takker Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Enkelt og godt fanget. Det enkle er ofte det beste. Jeg ser du har avslørt hva det er. Jeg var også inne på noe lignende som Trond Olav og Fredrik. Ha en fin dag! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2017 Enkelt og godt fanget. Det enkle er ofte det beste. Jeg ser du har avslørt hva det er. Jeg var også inne på noe lignende som Trond Olav og Fredrik. Ha en fin dag! Mvh Gunnar Takk takk Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Jo, jeg tenkte nok en form for orm eller slange her, men ikke kobra da det ikke stemmer hverken med form eller farge. Jeg var faktisk også litt inne på fisk av noe slag. Men at det var ei grein på et plommetre hadde jeg alldri gjetta. Flott sett og eksponert. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2017 Jo, jeg tenkte nok en form for orm eller slange her, men ikke kobra da det ikke stemmer hverken med form eller farge. Jeg var faktisk også litt inne på fisk av noe slag. Men at det var ei grein på et plommetre hadde jeg alldri gjetta. Flott sett og eksponert. Roar Takker Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Veldig kreative bilde, det ser ut som en slange. FlottTrorhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg