HKRoed Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei! Har fått meg bærbar og ekstern harddisk. Jeg ønsker ett prog som sjekker om det er noen nye filer på desktop maskinen og overfører de kjapt og greit over nettverket og inn på den eksterne disken. Har ikke firewire eller USB 2.0 på desktoppen, så dette må gå over nettverket. Har testa Powerquest DataKeeper, men det hadde ikke mulighet for nettverksstasjoner. Har noen noen gode forslag? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Er det ingen som har ett slikt program å anbefale? Søkte på www.download.com og testet nesten alle treffene på første siden. Enten så hadde de ikke mulighet for å overføre rene filer og mapper, eller så støttet de ikke nettverk. Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Lette etter det samme selv, fant intet, så jeg sitter for tiden og programmerer det selv i VB - og det tar tid Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Tror at dette skal funke greit: http://www.rosecitysoftware.com/Synchromagic/ Har ikke fått testa det fullt ut ennå, ser mer på det i kveld etter jobben.. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jepp. Dette programmet funket helt etter plan. Synker filer og mapper over nettverk eller på maskinen. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå