Jimmyag Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Krigsminne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Ubåt??? Jeg synes dette ser mer ut som en sverdfisk. Men store deler av Helgelandskysten lever jo av fiske så da er det kanskje likevel riktig å symbolisere med noe som jeg oppfatter som en fisk. Litt midtstilt, men vet jo ikke om det hadde vært mulig å vri vinkelen ved å flytte på fotografen så det ble minst luft bak og mest foran motivet? Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 Ubåt??? Jeg synes dette ser mer ut som en sverdfisk. Men store deler av Helgelandskysten lever jo av fiske så da er det kanskje likevel riktig å symbolisere med noe som jeg oppfatter som en fisk. Litt midtstilt, men vet jo ikke om det hadde vært mulig å vri vinkelen ved å flytte på fotografen så det ble minst luft bak og mest foran motivet? Roar Selvfølgelig det er ikke en Ubåte, har du lest hva jeg har skrevet? ?? men takk for komentaren Roar, du er grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg