MartinF Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Vi viser jo i 2. omgang at vi kan spille ball. Men er helt ufattelig hvor elendige vi var første 45 Vinner ikke fotballkamper av å "spille ball". Vi skapte en, kanskje to store sjanser. Det er ikke bra nok, uansett hvem du møter. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Trist skue, da er det over. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Skapte nesten ingenting i 2. omgang. Det er ikke ballinnehav som vinner deg kamper, bare spør LvG. Vi var rett og slett elendige hele kampen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Konklusjon:Untatt første halvtimen der det var lemping av langballer som en Drilloparodi, er det mye likt sommed Høgmo. Lurvete i forsvar -ok midtbane- hjelpeløst framme. Tja.. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Vi viser jo i 2. omgang at vi kan spille ball. Men er helt ufattelig hvor elendige vi var første 45 Vinner ikke fotballkamper av å "spille ball". Vi skapte en, kanskje to store sjanser. Det er ikke bra nok, uansett hvem du møter. Poenget mitt her er jo bare det at vi ikke trenger å gi opp alt som har med fotball å gjøre. Det vi viser i andre omgang viser bare at vi har en plattform å bygge videre på. Så får vi se hvordan det går. Men ja, jeg er en stort skeptiker selv, men det nytter ikke å bare se etter det negative alltid Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Vælkømmin tell Norge, Lagerbäck. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Uff, tragisk forestilling Lagerbäck har litt å jobbe med her. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Vinner ikke fotballkamper av å "spille ball". Vi skapte en, kanskje to store sjanser. Det er ikke bra nok, uansett hvem du møter. Det holdt for nord irland mot oss. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 hvorfor får ikke vi bruke røde trøyer når nord irland har grønne? Antar at det skyldes at en ganske stor del av befolkningen er rød-grønn-fargeblinde. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Allerede lei av å høre på Rekdal sitte der å sutre og klage Rekdal er en sutrekopp, men i kveld har han faktisk god grunn til å sutre. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Har ikke sett kampen, men mange av kommentarene her minner meg om United-supporterne under Moyes og LvG. Jeg venter til det er spilt litt mer enn en kamp før jeg dømmer "det nye landslaget". 2 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Konstaterer at Norge er Norge selvom vi har Islands trener. Ser ut til at det ikke bare var Lagerbäcks skyld at de gjorde det godt; Island, med 14 innbyggere og en shetlandsponni på deling, har rett og slett langt bedre spillere enn det vi har. Det trengs mer enn en trener for å gjøre Norge god. Etter 8 minutter har jeg uansett tatt med meg følgende fra kampen: 1. Norges suger balle 2. Søderlund ser ut som en fjomp med den gresstusten av en hårsveis. Ja, Norges problemer stikker langt dypere enn Høgmo. Her må det tas kraftige tak fra barnefotballnivå. Er det rart vi suger når ungene læres opp til at topping av lagene er fy-fy, og at man får straff i form av at man må spille mot en ekstra mann hvis man leder med mer enn fire mål? https://www.fotball.no/lov-og-reglement/spilleregler/spilleregler---barnefotball-612-ar/#69842 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Hvor langt vil Norge falle på Fifa ranking nå da? Ny rekord? Er på 81.plass nå, bak Curacao, Guinea-Bissau og Uganda. Kan nok fort falle ytterligere, og bli forbigått av stormakter som Færøyene, Gabon og Antigua og Barbuda. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Hmm. Kanskje spillerne rett og slett er for dårlig. Eneste positive med gårsdagens kamp var kommentatoren som var minst like negativ som meg selv! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Allerede lei av å høre på Rekdal sitte der å sutre og klage Rekdal er en sutrekopp, men i kveld har han faktisk god grunn til å sutre. https://twitter.com/Kasper_Foss/status/846108156644249600 Endret 27. mars 2017 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå