Latias Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Nord-Irland - Norge VM-kvalifisering, kamp 5 26-03-2017 Kl. 20:45 @ Windsor Park Vises på: Eurosport Norge Endret 23. mars 2017 av Latias 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Keepere: Jarstein, Hansen og NylandForsvar: Semb Berge, Elabdellaoui, Hedenstad, Hovland, Reginiussen, Skjelvik, Svensson, ValsvikMidtbane: Sander Berge, Berget, Berisha, Dæhli, M. Elyounoussi, Henriksen, Johansen, Konradsen, NordtveitSpisser: Diomande, T. Elyounoussi, King og Søderlund Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Spent på å se hva svensken får til. Regner ikke med samba fotball, men tror nok han er noen hakk hvassere og klarere enn den klovnen Høgmo som satt sist. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Det er søndag den spilles..!, har hele tiden gått rundt og trodd det var lørdag som var den 26.Har gledet meg til øll og landskamp om en uke.Seine kvelden på en Søndag, hva pokkers tidpunkt er det å ha landskamp på?? Lenke til kommentar
OMG7Jensen Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Spent på å se hva svensken får til. Regner ikke med samba fotball, men tror nok han er noen hakk hvassere og klarere enn den klovnen Høgmo som satt sist. Samme her. Jeg er ikke optimistisk eller noe, men med en ny trener får vi en del muligheter. 0-0, 1-0 eller 0-1, Nord-Irland er jo enda kjedeligere enn oss, men er sikker på at vi gjør det bedre uten Høgmo. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Det er søndag den spilles..!, har hele tiden gått rundt og trodd det var lørdag som var den 26. Har gledet meg til øll og landskamp om en uke. Seine kvelden på en Søndag, hva pokkers tidpunkt er det å ha landskamp på?? Nei synes Søndagskvelden er fin nok til fotball den. Blir en kjedelig kamp. Men trenerskiftet gir akkurat nok boost til at vi prikker inn et mål på en dødball. 0-1. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Jada. Var bare en (dum) spontanreaksjon fordi jeg var lurt til å tro det var lørdag. BeklagerSikkert bare bra de får mest mulig tid på seg. ----------------- Det har vært en intens uke med mange innblikk i hva som skjer under oppholdet i London.Nå er de ankommet Nord Irland. Blir spennende å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Tror ikke jeg har gledet meg så mye til en landskamp siden vi var i gruppe med Danmark og Portugal for noen år tilbake. Forventer ingen fyrverkeri og gruppa er mer eller mindre kjørt, men blir deilig å ikke ha en inkompetent fjott på sidelinjen. Har trua på at Lagerbäck kan levere mesterskap i 2020. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Sies at Nordtveit starter isteden for Sander Berge. Må være en joke det der.... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Dette blir spennende. Blir interessant å se hva han har fått til på bare noen dager Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Jaja laget er som som så, blir artig å se oss med ny sjef uansett! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Nordtveit spiller på grunn av innkastene?! Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Lurte også på dette, har ikke eurosport norge =/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 hvorfor får ikke vi bruke røde trøyer når nord irland har grønne? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 For et forsvar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå