trym13 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jeg har et antec plusview kabinett. jeg har vindu , 2 grønne noens og skal kjøpe meg uv kabler og 2 uv katoder (20cm) skal også ha sunbeam viftestyring til viftene mine.. så lurte jeg på om det er noe dere ville anbefale som kan bli kult til et antec plusview kabinett ! er det noe dere ville anbefale meg og gjøre for og få kassa til og se tøff ut ? ( er veldig optatt at kassa skal se litt heftig ut:)) takk for alle svar Lenke til kommentar
Flames Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du kan lakke den med pianolakk. Blir pent. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eventuelt etch, elelr et sånt vindu som det er laser-mønster i (så en amerikansk side som hadde no sånt) Siden du skal ha uv så kan du jo få lakka/tusjet agp/pci/ide kontakter slik at de reagerer. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du kan male/tusje med sånn uv maling inni kabinettet på detaljer som for eksempel skruer på hovedkort! Skal jeg si deg en hemlighet? Markeringstusjer er uv reaktive! I hvertafll de jeg har Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 mm. har tenkt på det derre med UV tusjer Lenke til kommentar
karamba Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fronten (med de rillene) passer jo kanskje til å sette inn litt lys bak. En god kamerat av meg har et lignende kabinett. Han klistret på en slags sølvtape på undersiden (og oversiden kanskje?) av rillene og satte en katode bak. Effekten av det ble at lyset ble sterkere og bedre. Det kan hende at du må kutte litt med dremel el. lign. Modden avhenger jo også av hvor mye du vil gjøre og hva du selv mener du er i stand til.. Noen har sagt: "If you can think of it, you can do it" eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå