Havvat Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Min gamle Motorola Moto g3 byttes ut P.g.a knust skjerm som ødelegger med at det lagger og touchen ikke fungerer som den skal. Hvilken budsjettmodell ville dere anbefalt?? Makspris: 2500kr Noen telefoner jeg har sett på: Wileyfox Swift 2 X, Motorola moto g5 (vanlige eller plus), Lenovo P2 og Huawei 6x. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 http://cdon.no/elektronikk/motorola-x-style-svart-p34668369 Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Har Lenovo P2 selv, og er veldig fornøyd med den. Fantastisk batteri tid med denne og flott amoled skjerm. Derimot hvis kamera er veldig viktig for deg, så tar denne bare sånn helt ok bilder. Det er det eneste jeg kan si som er negativt med den er kamera er ikke på topp, og skulle gjerne hatt vanntetthet (kjekt å ha ) Har også mulighet for å skjule software knappene så enn får utnyttet hele skjermen, og kan da bruke fingerprint knappen i stedetfor hvis en vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå