Roar Kneppen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Gnu Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Siden jeg av en eller annen grunn ikke får lagt inn bilder her får jeg være tilskuer så lenge. Som vanlig et flott bilde! Flott med gnuflokken i dette landskap. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Det er greit for meg Roar det som du kommenterer. Om bilde for det først, ser jeg at du har reist mye her i verden, jeg misunde deg. Om bilde, det er veldig bra og interessant. Takk for orientering også :-) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Kjempeflott innfall av lys i dette eksotiske bildet, fra et område der solen normalt kan herje fritt og således brenne ut mye av fargeprakten man ser morgen og kveld. Komponert etter læreboka, med vekt på himmelen som viser fram en god del av filteret som gir så behagelig lys. Flott bilde, Roar, klart for å henges opp i kledelig ramme. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Spennende bilde ... ikke "hverdagskost" dette ... flott! Mvh Torhild Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Dette ble jo riktig flott med 2/3 himmel, litt uvanlig fra deg som elsker 1/3 himmel. Komposisjonsmessig fungerer begge, men her synes jeg du har valgt riktig og satset på himmelen. Ellers enig med deg angående kommentarer. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Super flot og få lov til at se alle de dyr her..føler næsten jeg er kommet til Afrika..flot skue her god ramme der til vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Et flott syn med den store gnuflokken, og kanskje er det enda flere utenfor billedkant. Skyformasjonene gjør også sitt her, og da passer det jo med høy himmel, noe du ellers ikke er noen stor fan av. Fine, mettede farger kommer også på plussiden. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg