Lindesnes Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Pleide å vær en aktiv men i fjor ble å pluslig så slapp og la på meg 30kg så å veier 109kg så vill ned i vekt men synes det er så kleint når æ ska gjøre noe for vet ikke hva å slå gjøre så trenger hjelpe med å legge en treningsplanen Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Pleide å vær en aktiv men i fjor ble å pluslig så slapp og la på meg 30kg så å veier 109kg så vill ned i vekt men synes det er så kleint når æ ska gjøre noe for vet ikke hva å slå gjøre så trenger hjelpe med å legge en treningsplanen Viktigste av alt når en skal ned i vekt er kostholdet, ikke treningen. Så fokuser på dette først. Hvor hardt du vill gå ut er avhengig av deg, men jeg anbefaler å sette opp en diett der du har rundt 500 kcal i underskudd og at det er en diett du kan leve på. Holder du deg her vill du gå ned. Når dette er på plass kan du tenke på treningen. For å komme skikkelig i gang kan du jo ta kontakt med en PT, det har jeg gjort i år. 1 Lenke til kommentar
Treningsfantasten Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Det er mer snakk om hva du skal unngå snarere enn hva slags tiltak du trenger å ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå