h-a Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Gondolbane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg ser vi fortsatt er i Østerike og Alpene. To flotte bilder med kabinen godt plassert i det gylne snitt i v1. Likte best v2 med menneskene i de mektige omgivelsene. Ut fra stil/positur ser de ut for å være rene amatører:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg ser vi fortsatt er i Østerike og Alpene. To flotte bilder med kabinen godt plassert i det gylne snitt i v1. Likte best v2 med menneskene i de mektige omgivelsene. Ut fra stil/positur ser de ut for å være rene amatører:-). Mvh Gunnar Gyldent snitt eller ei, så var en imponerende konstruksjon, og jeg antar farten her er bortimot 50 km/t, hvis man ganger 25 km/t med to på de to møtende gondolene, Selv om de fleste kjører pent og pyntelig er de likevel forbausende flinke til å holde seg på beina der, for de har vel lært det gjennom oppveksten får man tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg